Aldi Multimedia 2,66GHz.120GB-harddisk osv~
Fra : Bjarne Hansen

Dato : 15-11-02 22:05

Så er den der igen

http://aldi.dk/OFFER_DK/home.htm

i en større udgave.

Bjarne

Fra : Peter Holm

Dato : 15-11-02 22:54

"Bjarne Hansen" <bjarne.inger@post.tele.dk> wrote in message
news:3dd5617c$0$94807$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Så er den der igen
>
> http://aldi.dk/OFFER_DK/home.htm
>
> i en større udgave.
>

> Bjarne

Er 17" TFT'en ikke er vildt godt tilbud ? Jeg har sgu ikke set andre 17" til
under 4K.
http://aldi.dk/OFFER_DK/OFFER_47/OFF02.HTM
Mvh
Peter

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 16-11-02 00:16

"Peter Holm" <phc*REMOVE*@stofanet.dk> skrev i

> Er 17" TFT'en ikke er vildt godt tilbud ? Jeg har sgu ikke set andre
17" til
> under 4K.

MidtData har én ifølge deres nyudsendte nyhedsmail, og der fås vist også
en AOC 17" til den pris, så helt uhørt er det åbenbart ikke længere.
Prøv evt. selv at checke Edbpriser.dk.

mvh
Peter

Fra : Henning Sørensen

Dato : 16-11-02 00:07

Se også :
http://www.aldi-essen.de/OFFER_D/home.htm

/Henning, Sydfyn.

Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 16-11-02 00:41

"Henning Sørensen" <hkks@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Se også :
> http://www.aldi-essen.de/OFFER_D/home.htm

Ja og så en tusse billigere dernede...

Hygge

Fra : Henning Sørensen

Dato : 16-11-02 00:54

"Søren Christensen (4200)" <master.clio@12move.dk> skrev i en meddelelse

> "Henning Sørensen" <hkks@privat.dk> skrev i en meddelelse
> >

> Ja og så en tusse billigere dernede...
>
> Hygge

Ja ! Ærgeligt man ikke har brug for sådan en

/Henning, Sydfyn.

Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 16-11-02 10:40

> "Søren Christensen (4200)" <master.clio@12move.dk> skrev i en meddelelse

> Ja ! Ærgeligt man ikke har brug for sådan en

Ja jeg synes den virker temmeligt fed og så enda med Samsung ram, Seagate
harddisk. Så det virker som om man har tænkt lidt på kvalitet også.
Og der er ikke bare smidt et af de der onboard graffikkort i eller som
Amitech gør med deres dyre "kvalitets" pc'er smider et GF4 Mx420 kort i med
SDram!
Her er det idet mindste GF4 Ti4200...

Hygge

Fra : testpersonen

Dato : 16-11-02 15:41

"Søren Christensen (4200)" <master.clio@12move.dk> wrote in message

> [...]
> Og der er ikke bare smidt et af de der onboard graffikkort i eller som
> Amitech gør med deres dyre "kvalitets" pc'er smider et GF4 Mx420 kort i

Kan specielt godt li deres Connect XL ting... :)

Testpersonen

Fra : NISC

Dato : 17-11-02 14:18

>Kan specielt godt li deres Connect XL ting... :)

Grafikkortet er agp 8 x, det ligner noget der vil, - og det skal
understøttes af mb, hvilket tyder på et ret nyt kort, men hvilket?

I de tidligere aldi putere har der ikke været ret mange pci stik.
her må tvkortet og modemet nuppe 2. Hvis connetxl også har en fod ned
i pci stikkene, så gad jeg vide hvad der er til overs til andet sjov.
sidst der var en puter ude var der også nogen som klagede over at det
var svært at undgå aldis egen genopretnings-cd, hvis man skulle
geninstallere XP. Kunne det lade sig gøre ukompliceret? - Og hvad med
denne gang?
Har eller selv en af de første 667 mhz aldicomputere og den kører som
meget stabil server idag, men har kun 3 pci stik

m.v.h.
NISC

Fra : NISC

Dato : 17-11-02 15:00

Fra : NISC

Dato : 17-11-02 15:08

Fra : Peter Loumann

Dato : 17-11-02 15:57

On Sun, 17 Nov 2002 15:08:28 +0100, NISC <nikolajs@TDCadsl.dk> wrote:

> [...]
>var svært at undgå aldis egen genopretnings-cd, hvis man skulle
>geninstallere XP. Kunne det lade sig gøre ukompliceret? - Og hvad med

Jeg har den tilsvarende fra for et år siden. Win
Xp-genopretningscd-kan bruges til geninstallation som helt normal oem,
hvis man booter på den. Jeg ved ikke, om det stadig er sådan, men vil
gætte på det. Man mister så ganske vist noget af det medfølgende
software.

>Har eller selv en af de første 667 mhz aldicomputere og den kører som
>meget stabil server idag, men har kun 3 pci stik

Min har også kun 3.

PS Vil du ikke godt lade være at sende den samme meddelelse tre gange
med hhv. 42 og 8 minutters mellemrum?

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : NISC

Dato : 17-11-02 21:14

On Sun, 17 Nov 2002 15:56:37 +0100, Peter Loumann <peloda@tiscali.dk>
wrote:

> [...]
>software.

>Min har også kun 3.
>
>PS Vil du ikke godt lade være at sende den samme meddelelse tre gange

Rigtigt, men indlægget er kun kommet op 1 gang her hos TDC

Fra : Henning Sørensen

Dato : 19-11-02 21:57

"NISC" <nikolajs@TDCadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Rigtigt, men indlægget er kun kommet op 1 gang her hos TDC

Jeg er også gået over til : sunsite.dk

/Henning, Sydfyn.

Fra : Howard

Dato : 19-11-02 12:39

"testpersonen" <testpersonen@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Kan specielt godt li deres Connect XL ting... :)

Ja det kan jeg også, det er nok det eneste som kunne få mig til at købe den
PC.

Men det vil nok være billiger at købe den Connet XL alene, men efter havd
jeg kan se så er det en del af selve bundkortet, så er det bare spørgsmålet
havd er det for et bundkort.

Carsten

Fra : Leony

Dato : 19-11-02 10:55

"Søren Christensen (4200)" <master.clio@12move.dk> skrev i en meddelelse

> Ja og så en tusse billigere dernede...

Men så får man vel også fornøjelsen af tysk tastatur og tysk software.
Så er det jo ikke meget man sparer - tværtimod
Eller sælger de den "på dansk" også, man kan jo få så meget andet dansk
dernede, så det er jo en mulighed.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Flemming

Dato : 17-11-02 01:39

Henning Sørensen wrote:
> Se også :
> http://www.aldi-essen.de/OFFER_D/home.htm

Er der nogle der ved hvilket motherboard der sidder i ?

--
Mvh. Flemming

Fra : Runie

Dato : 17-11-02 16:24

Deres sidst, bundkort var et OEM msi bundkort. Så et godt bud ville være at
det her også er et msi.

/rune

Fra : Ole Sørensen

Dato : 18-11-02 18:50

On Sun, 17 Nov 2002 16:24:16 +0100, "Runie" <rune@(fjern
mig)goegsig.dk> wrote:

>Deres sidst, bundkort var et OEM msi bundkort. Så et godt bud ville være at
>det her også er et msi.
>
>/rune
>
>"Flemming" <Flemming@hottmail.com> skrev i en meddelelse

Se evt:
http://www.pc-welt.de/news/hardware/27227/ (på tysk)
eller:
http://www.computer-nachrichten.de/hardware/artikel/2002/aldi_pc_1102.html
(stadig på tysk )
Ole Sørensen

Fra : Kim Møller Houlberg

Dato : 19-11-02 08:26

Er der nogen der har en generel vurdering af tilbuddet - godt/OK/dårligt?

Kim

Fra : Bjarne Hansen

Dato : 19-11-02 08:59

"Kim Møller Houlberg" <kmoelle1@csc.com> skrev i en meddelelse news:3dd9e7e0$0$63868$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Er der nogen der har en generel vurdering af tilbuddet - godt/OK/dårligt?
Jeg anskaffede i maj 2002 den forrige model, som jeg er yderst tilfreds med.
Selv med de 80GB-harddisk er den yderst støjsvag, og den fungerer både
hurtig og perfekt.

Stod jeg i dag foran en nyanskaffelse, ville jeg overhovedet ikke betænke
mig med at stille op i god tid i morgenkøen foran Aldi og håbe på gevinsten.
Og her gælder mundheldet "Den der kommer først til mølle får først malet".
Af bestyreren fik jeg senere at vide, at 20 stk PC-er var revet væk på
ca 15 minutter, og at der var mange, der gik skuffede derfra.

Bjarne

Fra : Flemming

Dato : 19-11-02 22:13

Bjarne Hansen wrote:
> [...]
> mølle får først malet". Af bestyreren fik jeg senere at vide, at 20
> stk PC-er var revet væk på ca 15 minutter, og at der var mange, der

Med frygt for at være blandt de sidste personer du beskriver her, _hvor_
tidligt skal jeg regne med at stå foran Aldi i morgen ?

--
Mvh. Flemming

Fra : Leony

Dato : 19-11-02 10:54

"Kim Møller Houlberg" <kmoelle1@csc.com> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der har en generel vurdering af tilbuddet - godt/OK/dårligt?

Du finder det i hvert fald ikke billigere andre steder. Personligt ville jeg
dog hellere samle selv og så undvære noget af softwaren og evt noget
hardware. Jeg ser en stor fordel i selv at kunne vælge komponenter (især
bundkort).
Det afhænger også af hvad du skal bruge den til. Hvis du skal surfe og lægge
7-kabale er det overkill.