mobilt internetabb.
Fra : Tue Vestergaard

Dato : 15-11-02 21:51

Hej,

Er der nogen der har et bud på det billigste internetabonnement til mobilen?
Mit telefonabonnement er hos Telmore, der kun understøtter dataopkald på
max. 9.6kbps, så det er ikke det store forbrug jeg får, dvs. primært mail.

Jeg har f.eks. prøvet get2net's online bestillingsformular, men den kræver
at man kan tilmelde sig 1001 og det kan jeg nok ikke på mobilen.

Mvh.
Tue

Fra : Ivar Madsen

Dato : 16-11-02 09:48

Tue Vestergaard skrev den Friday 15 November 2002 20:51 i
dk.edb.internet.udbydere:

> [...]
> mobilen? Mit telefonabonnement er hos Telmore, der kun understøtter
> dataopkald på max. 9.6kbps, så det er ikke det store forbrug jeg får, dvs.

Du skal have fat i et abonnement hvor du betaler for internetopkoblingen på
abonnement, og ikke på onlinetiden. De fleste ISP'er har vistnok stadig
det.

> Jeg har f.eks. prøvet get2net's online bestillingsformular, men den kræver
> at man kan tilmelde sig 1001 og det kan jeg nok ikke på mobilen.

For der betaler du (formodentligt) for internet opkoblingen for onlinetiden.

Ivar Madsen