seriel pci port
Fra : ps

Dato : 15-11-02 21:10

Hej,
har lige formatteret og geninstalleret XP.
I enhedshåndtering er der gul advarsel under Andre Enheder / Seriel
PCI-port.
Hvordan får jeg denne installeret? XP kan ikke selv finde nogen drivere??
Jeg mener ikke selv at have noget liggende. I så fald - hvad skulle jeg
kigge efter typisk?

m.v.h.
Preben

Fra : Thore

Dato : 16-11-02 10:11

On Fri, 15 Nov 2002 21:10:07 +0100, "ps" <psi@vestnet.dk> wrote:

> [...]
>Hvordan får jeg denne installeret? XP kan ikke selv finde nogen drivere??
>Jeg mener ikke selv at have noget liggende. I så fald - hvad skulle jeg

Det er typisk en driver til et internt PCI-modem, der mangler...
Prøv det, prøve det...:)

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK-2700 Bronshoj