MS Windows
briani 27239
Vise billeder på TV
Fra : Gunnar Grooss

Dato : 15-11-02 19:20

Hej.
Jeg har en del billeder liggende på min computer og vil gerne vise dem på
TV. jeg har digital kamera, og det kan vises på TV som slide show. Jeg har
programmet ACD See32 til at vise billeder, men kan det bruges, eller hvad
skal der bruges af program.
Jeg har Win ME
Gunnar

Fra : ferling

Dato : 15-11-02 21:23

"Gunnar Grooss" skrev d. 15-11-02 19:20 dette indlæg :
> [...]

har
> programmet ACD See32 til at vise billeder, men kan det bruges, eller

Der er rigtig mange der bruger Irfanview som kan hentes gratis på Nettet
og som kan stort set alt hvad angår fremvisning.
www.irfanview.com
Mvh. Søren

http://www.kandu.dk/

Fra : Madsen

Dato : 15-11-02 21:40

Gunnar Grooss skrev:

> [...]
> slide show. Jeg har programmet ACD See32 til at vise billeder, men
> kan det bruges, eller hvad skal der bruges af program.

ACDsee kan sagtens bruges. Det bruger jeg selv til det, men det
kræver jo så at du kan sende billedet fra din pc over på fjernsynet.

Madsen.

Fra : Gunnar Grooss

Dato : 16-11-02 09:10

> ACDsee kan sagtens bruges. Det bruger jeg selv til det, men det
> kræver jo så at du kan sende billedet fra din pc over på fjernsynet.

Hej
Jeg har da et TV out på maskinen så der mangler nok kun ledningen. jeg må så
til at forsøge med hvad jeg kan få ACDsee til. tak for det.
Gunnar

Fra : Madsen

Dato : 16-11-02 14:28

Gunnar Grooss skrev:

> Jeg har da et TV out på maskinen så der mangler nok kun ledningen.

Sikkert. Spørgsmålet er så om kortet kun kan sende DVD-film over,
om billedet på din monitor forsvinder når du kobler tv out til,
eller om du på fjernsynet får et billede magen til det billede du
ser på din monitor, uden at billedet på monitoren forsvinder af
den grund. Det sidste er klart det nemmeste at have med at gøre.

> jeg må så til at forsøge med hvad jeg kan få ACDsee til. tak for
> det.

ACDSee kan afspille automatisk med et vist interval, men du kan
også få den til at vise eet billede ad gangen, hvor du så selv
skifter billede med Space-tasten. Det kræver jo så at du har
tastaturet i nærheden, medmindre man har noget af det her nye
smarte tingeltangel så man kan styre mange funktioner på pc'en
via en fjernbetjening.

Madsen.