Fejl ved boot: Keyboard og mus ikke tilslu~
Fra : Mogens Olsen

Dato : 15-11-02 17:21

Hej alle.
Jeg har en fejl når jeg starter en hel ny maskine op næsten hver gang.
Den skriver Keyboard og mus ikke tilsluttet rigtigt
tryk F1 for at prøve igen, tryk Del for Serup, og man kan bare ikke
gøre noget tasteturet er dødt, men ved restart virker Puteren igen
indtil man starter den påny, måske er man heldig at den starter,
ellers er der kun restart igen

Maskinen ser sådan ud:MSI KT3 Ultra 2 DDR 2700 512mb
XP 2000+ Logitech MX700 PS/2
Keyboard Logitech Internet Navigator 2002 USB/PS2
begge dele er monteret som PS2

Der var en venlig sjæl der foreslog at jeg skulle Load Bios Default
men det hjalp ikke, Hvad kan det skyldes der er prøvet med et andet
keyboard men hjalp ikke, det er nyeste bios der er i den.

Venlig Hilsen Mogens Olsen.
m2olsen@tdcadsl.dk

Fra : René Jensen

Dato : 15-11-02 17:41

Mogens Olsen wrote:
> [...]
> men det hjalp ikke, Hvad kan det skyldes der er prøvet med et andet
> keyboard men hjalp ikke, det er nyeste bios der er i den.

Er din mus og tastatur trådløs, så tjek batterierne. Tjek også at
kablerne sidder korrekt, altså ikke sidder løse.
Prøv om du kan låne et andet tastatur (med ledning) og se om du har de
samme problemer, ellers må du prøve at teste dit eget tastatur med en
anden computer, for at se om det er tastaturet som har en fejl (såfremt
at vi ikke taler om nedslidte batterier).

Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : Mogens Olsen

Dato : 15-11-02 18:20

"René Jensen" <not4u2know@privacy.org> skrev i en meddelelse
> [...]
KLIP

> [...]
> anden computer, for at se om det er tastaturet som har en fejl (såfremt
> at vi ikke taler om nedslidte batterier).

Musen er trådløs men med nye batterier,ja det må jeg prøve, men som
sagt har jeg prøvet med et andet keyboard, det hjalp ikke,
musen har jeg godt nok ikke prøvet at skifte, et mærkeligt tilfælde
det har jeg aldrig været ude for, jeg har godt nok samlet mange maskiner
gennem tiderne.
mvh.Mogens