WineX !!
Fra : Bloody2k

Dato : 15-11-02 15:58

Hej

Jeg har kigget lidt på hvordan man spiller spil på en linux maskine, og
det bedste program ser ud til at være WineX, men _skal_ man købe det ??

Mener at have set en guide på nettet om hvordan man compliere og
installere det uden det koster en krone, er der nogen som kender til
dette?? - Og ved hvor man kan donwloade det ??

Bloody2k

Fra : Skunk

Dato : 15-11-02 19:08

Bloody2k skrev:
> [...]
> installere det uden det koster en krone, er der nogen som kender til
> dette?? - Og ved hvor man kan donwloade det ??

Se her:
http://digilander.libero.it/winehqitalia/winex.html

--
Venlig Hilsen
Bjørn Andersen

Fra : Michael Knudsen

Dato : 17-11-02 06:54

On Fri, 15 Nov 2002 19:08:19 +0100, Skunk wrote:

> Se her:
> http://digilander.libero.it/winehqitalia/winex.html

Hmmm...er det kun mig, der ikke kan downloade winex fra denne side?

/Michael Knudsen

Fra : Michael Knudsen

Dato : 17-11-02 10:36

On Sun, 17 Nov 2002 06:54:13 +0100, Michael Knudsen wrote:

> Hmmm...er det kun mig, der ikke kan downloade winex fra denne side?

Jeg har løst problemet. Wget er min ven. Det kan tilsyneladende ikke lade
sig gøre at downloade filen vha Mozilla.

/Michael Knudsen

Fra : Claus Christian lars~

Dato : 15-11-02 19:13

www.frankscorner.org

Fra : Asmussen

Dato : 15-11-02 19:10

On Fri, 15 Nov 2002 15:58:07 +0100, "Bloody2k" <spacemann@mail.dk>
wrote:

> [...]
>installere det uden det koster en krone, er der nogen som kender til
>dette?? - Og ved hvor man kan donwloade det ??

Du behøver ikke betale for det.

deres hjemmeside står der noget om en cvs udgave, jeg forstår ikke
hvad der står og hvordan man gør. Men den betalte udgave virker fint
til mine nye spil, desværre ikke til de gamle.

hvis du besøger deres hjemmeside på www.transgaming.com kan du se hvor
godt de forskellige spil virker. Der er der også link til cvs udgaven.

hilsen

Steen
Se alle de smarte efterårsnyheder fra Bison, Esprit,
Henry Choice, JBS m.fl
http://shopping.ofir.dk/asmussen