Vedr. Tele2 ADSL
Fra : Bobby Sixkiller

Dato : 15-11-02 15:34

Overvejer at åbne ADSL hos ovenstående. Er dog lidt bekymret over at de ikke
svarer på mine mails (!).

Er der nogen der har erfaring i hvor lang tid der går fra bestilling til
forbindelsen er funktionel (Bor i København)?

Medfølger relevante kabler til forbindelsen? Dette fremgår ikke af deres
hjemmeside.

Fra : Nielsen

Dato : 15-11-02 16:01

> Overvejer at åbne ADSL hos ovenstående. Er dog lidt bekymret over at de ikke
> svarer på mine mails (!).
De lukkede for tilmelding sidste uge ind til videre. Hvis du har tilmeldt dig inden
ville jeg ringe ind til dem og hører om du er registreret hos dem.

Mvh Ole

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 15-11-02 16:17

"Nielsen" <oknielsen@orangenet.dk> wrote in message

> De lukkede for tilmelding sidste uge ind til videre. Hvis du har tilmeldt
dig inden
> ville jeg ringe ind til dem og hører om du er registreret hos dem.

Du tror ikke du veksler med Telia ADSL?

Mange steder reklamere de altså med at de ikke stopper for noget..

http://www.tele2adsl.dk

Fra : Nielsen

Dato : 15-11-02 16:34

> Du tror ikke du veksler med Telia ADSL?
jo, du har ret, det går lidt hurtigt nogen gange. Men jeg vil nu stadig ringe ind til dem og forhør mig.

Mvh Ole

Fra : Nielsen

Dato : 15-11-02 16:37

> jo, du har ret, det går lidt hurtigt nogen gange. Men jeg vil nu stadig ringe ind til dem og forhør mig.

Tele2 altså..........

Mvh Ole

Fra : Henning Larsen

Dato : 15-11-02 17:00

"Bobby Sixkiller" <Spammers@Will.Be.Shot> skrev i en meddelelse
> [...]
> forbindelsen er funktionel (Bor i København)?
>
> Medfølger relevante kabler til forbindelsen? Dette fremgår ikke af deres

Jeg bestilte adsl hos Tele2 21. august og fik leveringen 12. november. Det
var en Teledanmark mand som foretog montering af modem og skillefilter. Det
er samme isenkram som Teledanmark bruger. Det hele var i en papkasse med
"Tele Danmark Bredbånd" påtrykt.

mvh
Henning Larsen

Fra : Lars P. Magnussen

Dato : 15-11-02 23:26

"Bobby Sixkiller" <Spammers@Will.Be.Shot> wrote in message
> Er der nogen der har erfaring i hvor lang tid der går fra bestilling til
> forbindelsen er funktionel (Bor i København)?

Jeg bestilte 22. sept. (Søborg) og har ikke fået endnu. Får efter sigende i
begyndelsen af december, men har det ikke på skrift endnu!
Lars P. Magnussen

Fra : klasno

Dato : 14-01-03 01:14

"Lars P. Magnussen" skrev d. 15-11-02 23:26 dette indlæg :
> [...]
> Med venlig hilsen
> Lars P. Magnussen
>
> Jeg bestilte Adsl hos tele 2 i august- fik så meddelse fra dem samme
dag jeg bestilte hos TDC, om at nu vill der kommer en teknikker 7 januar
2003.
Jeg afbestilte så hos tele2.(skriftligt og anbefalet) Men de sendte
teknikker på trods af dette. Nu nægter de at aftalen er afbrudt, og har
booket endu en teknikker tid til 31/1-2003.
Lige meget hvad jeg gør får jeg kun en sluddder for en sladder hos deres
kundeservice.
Jeg skal tale med deres administrations ( de kalder der ADMIN) , men kan
ikke komme længere end til omstillngen... admin laver kun administrative
ting er begrundelsen, og bliver stillet om til deres kunde service- der
iflg dem selv ikke ved hvad de skal gøre...
TDC slår sig på lårene af grin.... men vil ikke instalere før tele2 har
trukket sig..
SÅ jeg er fanget i en fælde..

Nogen gode råd`???
Mit råd til andre der vil have ADSL: bestil ikke hos tele2!!!!
De er utroligt ubehøvlede!!!
> Med Venlig Hilsen
Anders Svarrer

http://www.kandu.dk/