tv out og skærm
Fra : Jens Holte Frederiks~

Dato : 15-11-02 13:21

Hej gruppe

Jeg har for gud ved hvilken gang problemer med tv out.

Jeg har et G-force 4 MX 440 64 Mb kort med tv out, kører XP.

Jeg får skrivebordet frem på mit tv, men ikoner og programmer kører kun på
pc skærmen!
Jeg har før kunne vælge mellem at klone, sammensætte osv. de to skærme, men
den valgmulighed er pludselig væk.
Jeg kunne forestille mig at det er et eller andet flueben der skal fjernes
eller aktiveres, men jeg kan ikke finde det.

HJÆLP!!!

-og nu vi er i den afdeling....det er et S-VHS signal der kommer ud, ender i
et scartstik, og giver fint billede og lyd når det tilsluttes tv (når det
ellers virker!!).
Når jeg tilslutter det til min video (alm. VHS) får jeg ingen lyd med.

Hvorfor ikke?? Hvad kan der gøres?

JHF

Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 15-11-02 14:40

"Jens Holte Frederiksen" <jens.holte@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ellers virker!!).
> Når jeg tilslutter det til min video (alm. VHS) får jeg ingen lyd med.

Det er fordi du har valgt og udevide dit skrivebord til skærm 2. Du fjerner
det på følgende måde: Egenskaber for skærm => Trykker på skærm "2" og lige
nedenunder hvor du vælger opløsning fjerner du fluebenet for "Udvid windows
skrivebordet til denne skærm".
For at klone dit billed skal du ind under Egenskaber for skærm => Avanceret
=> Geforce4 mx440 => Vælge Nview hvor du kan vælge Klon eller under
Enhedsindstillinger hvor du kan vælge kun at køre det på dit Tv. Ingen af
disse kan vælges før du har fjernet fornævnte flueben.
Håber det hjælper dig!

Mvh Søren C

Fra : Jens Holte Frederiks~

Dato : 15-11-02 15:13

YES!

der var den, det er dog utroligt som et skide flueben kan få en til at miste
overblikket.

Mange tak!

Jens