CGI Error?
Fra : Jesper Brunholm

Dato : 15-11-02 13:04

Jeg er lidt på den - galleriet på en af mine sider vil ikke vise noget,
men melder blot:

CGI Error
The specified CGI application misbehaved by not returning a complete set
of HTTP headers. The headers it did return are: [og så ingenting...]

det er
<http://www.garion.dk/katte/billedvisning.php?VisBilled%5B18%5D=on&VisBilled%5B19%5D=on>
det drejer sig om.

Er der nogen der har set lignende før og som kan komme med et hint om
hvad jeg skal lede efter for en fejl?

Jeg kunne godt lægge hele sidens kode ind her, men det er der næppe
mening med...

pf tak

Jesper Brunholm

--
H.C. Andersen-Centret med nyt design: <http://www.andersen.sdu.dk/>
Phønix - dansk folk-musik fra unge musikere - <http://www.phonixfolk.dk/>

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 15-11-02 13:48

Jesper Brunholm wrote:
> [...]
> The specified CGI application misbehaved by not returning a complete set
> of HTTP headers. The headers it did return are: [og så ingenting...]

Jeg fandt fejlen ved en seriøs kodegennemgang.

Det viser sig at være fejlmeddelelsen som kommer når man peger på en
ikke-existerende side med en form... (jeg begyndte med at lede i den
side som smider output ud på den side der )

Venligst

Jesper Brunholm

Fra : SoftMan Brian

Dato : 16-11-02 22:45

"Jesper Brunholm" <nospam@brunholm-scharff.dk> wrote in message
> [...]
> ikke-existerende side med en form... (jeg begyndte med at lede i den
> side som smider output ud på den side der )

du kan sætte et flueben i IIS et eller andet sted (kan ikke huske hvor men
står i php installationsvejledningen), så den tjekker for 404 først