Hjælp til en ny køler????
Fra : Johnny

Dato : 15-11-02 11:53

Hejsa...!

Er der en der kan fortælle mig hvilken køler jeg skal købe i stedet for den
jeg har !!!!

Ved ikke hvad den hedder den jeg har, Men den er købt i et
opgradirringstilbud hos Datatel ( AMD 1600+ XP , ECS K7S5A Bundkort og så
køler )

det jeg leder efter er en køler der er ret støjsvag! Men ikke koster en
Million !!! Tror nok det er Socket A ?

Hjælp Please !!!

Fra : Preben Kvist

Dato : 15-11-02 12:26

Jeg ville vælge MIST til 395 kr+porto hos www.studiedata.dk eller den
billigere Thermal Take Silent Viking til 250 kr+porto hos studiedata. Den
sidste kan du også købe hos multimedia world på falkoner alle.

Med venlig hilsen

Preben Kvist

Fra : o&u

Dato : 15-11-02 13:37

On Fri, 15 Nov 2002 11:53:07 +0100, "Johnny" <no@pmail.dk> wrote:

> [...]
>køler )
>
>det jeg leder efter er en køler der er ret støjsvag! Men ikke koster en

Jeg vil anbefale Thermaltake silent storm. Den har 3 hastigheder: 2800
rpm x 1, 2 eller 3.

Silent viking løber kun 2050 rpm og det er måske lige i underkanten.
På den anden side kan du med silent storm næppe holde til at høre på
mere end 2800 rpm.

Det er en færdig køler. Den har endda beslag til både socketa og
socket 478 (P4).

Den koster 68 kr. mere end viking.

mvh

John

Fra : [9000] Rasmus Vester~

Dato : 16-11-02 16:33

"Johnny" <no@pmail.dk> wrote in message
> [...]
> køler )
>
> det jeg leder efter er en køler der er ret støjsvag! Men ikke koster en

Skal det være bilig, så køb en Titan TTC-D5T til 65,-
http://www.chippen.dk/chippen.asp?db=cm&kategori=kølercpu (den de kalder
titan pyramide a)

Den larmer lidt som standard, men sæt et 100 ohms potmeter på, og den kan
næsten ikke høres ved laveste indstilling. Jeg kører med sådan en på en XP
1700+ oc til 1900+ på laveste indstilling (1700 rpm) og den kan ikke høres.

Til prisen er der ingen diskussion!

Mvh
Rasmus