Åbning af port 4661, 4662 og 4665!
Fra : Michael Melby

Dato : 15-11-02 11:14

Hej, er der nogen som kan hjælpe mig! Jeg har en router fra CC (Zyxel 642).
Har været inde i dens BIOS og sat den til Level 1 (No Filters are active).
Men det virker ik!!! Bruger nemlig eDonkey!

Fra : Hans

Dato : 15-11-02 11:57

Michael Melby wrote:
> Hej, er der nogen som kan hjælpe mig! Jeg har en router fra CC (Zyxel
> 642). Har været inde i dens BIOS og sat den til Level 1 (No Filters
> are active). Men det virker ik!!! Bruger nemlig eDonkey!

Du skal ind i NAT Server settings og sætte de porte op du gerne vil forwarde
til en bestemt IP. Du skal huske at give din maskine den faste IP forinden.

Det er en rigtig dum idé at disable standardfiltrene i routeren, da de
beskytter dig for de mest almindelige angreb udefra, og disse filtre har
intet med eDonkey at gøre.

--
mvh, Hans

Fra : Michael Melby

Dato : 15-11-02 14:00

OKAY, nu er jeg ik en computer HAJ!!! Men kan du ik hjælpe mig med at give
min egen maskine den faste IP???
Og hvis jeg nu skal ha åbnet port 4662, hvordan går jeg det i Zyxel
biosen??