Telia
Fra : P.N.

Dato : 15-11-02 00:03

Jeg har lige bestilt Telia adsl, men nu spørger jeg, er der nogen der ved,
hvor de ligger prismæssigt. Findes der nogen sammenligninger eller
prisindeks over adsl udbydere, jeg ville osse spørge om der er nogen der har
prøvet Telias adsl. Hvor meget koster det ved et 2-4 timers brug dagligt.

MVH Poul

Fra : Klitgaard

Dato : 15-11-02 00:53

http://www.teleprisguide.dk/

--
....Klitgaard
"Every night is a battle with alcohol. Some nights I win, some nights I

Fra : Flemming Joensson

Dato : 15-11-02 04:10

"P.N." <pip160@hotmail.com> wrote in

> [...]
> osse spørge om der er nogen der har prøvet Telias adsl. Hvor meget
> koster det ved et 2-4 timers brug dagligt.

Jeg troede egentlig at de havde lukket for optag af nye kunder?

Mvh.
Flemming

Fra : Nielsen

Dato : 15-11-02 08:07

"P.N." skrev news:ar192s$eduro$1@ID-78557.news.dfncis.de...
Hvor meget koster det ved et 2-4 timers brug dagligt.

Det afhænger af hvad du foretager dig i 2-4 timer dagligt.
Jeg har pt. været på 1 mdr., de slutter afregningen efter den sidste dag i mdr.
Jeg brugte ca. 450 mb up og down på 15 dage i oktober, var online mindst
6 timer hver dag, jeg hentede opdate til virus, Windows sr1 mm. så en del
online musik videoer.
Det vil sige med mit nuværende for brug vil jeg have ca. 1000 mb forbrug
om mdr. det koster 350 kr. men for samme pris har jeg 4000 mb i over
skud som jeg pt. ikke bruger, men kunne bruge.
Og det køre bare så godt............

Fra : Michael Ravn

Dato : 15-11-02 13:30

On Fri, 15 Nov 2002 08:06:41 +0100, "Nielsen" <oknielsen@orangenet.dk>
wrote:

> [...]
>om mdr. det koster 350 kr. men for samme pris har jeg 4000 mb i over
>skud som jeg pt. ikke bruger, men kunne bruge.

Jeg er stort set enig. Mit kører også fint, men jeg har hørt at
pingtiden kan være langsom; men det har nu ikke generet mig endnu.
Michael Ravn

Fra : Rene Joergensen

Dato : 15-11-02 13:57

Michael Ravn <mravn@imageREMOVE.dk> wrote:

> pingtiden kan være langsom; men det har nu ikke generet mig endnu.

Det skulle gerne være løst nu.

--
-René
http://www.taabelig-turbo-klub.dk/

Fra : ThomasRinge

Dato : 15-11-02 10:22

"P.N." skrev d. 15-11-02 00:03 dette indlæg :
> [...]
der har
> prøvet Telias adsl. Hvor meget koster det ved et 2-4 timers brug

Først og fremmest kan jeg godt undre mig lidt over, at man kan bestille
et produkt uden at sætte sig det mindste ind i, hvad det koster???

Prisen er ikke styret af tid men af forbrug, så der kan ikke siges noget
generelt om din omkosnting, da det afhænger af, hvordan du bruger
nettet:
Hvis du downloader ved fuld hastighed 2-4 timer pr. dag (40-80 Gb/måned)
kommer det til at koste dig 650 kr/måned (som er max for flextrate).
Hvis du surfer 2-4 timer "almindeligt" på simple hjemmesider uden at
downloade noget kan du muligvis slippe med 150 kr/måned. Det mest
sandsynlige er dog, at du ligger et sted imellem disse yderpoler og
derfor ender på den "halvflat-rate", som dækker forbrug mellem 250-5000
Mb og koster 350 kr/måned.

I øvrigt fungerer Telias løsning fint, når blot man installerer et
program, der kan logge på automatisk og holde forbindelsen åben.

Mvh
Thomas

http://www.kandu.dk/

Fra : Nielsen

Dato : 15-11-02 12:09

> I øvrigt fungerer Telias løsning fint, når blot man installerer et
> program, der kan logge på automatisk og holde forbindelsen åben.

Ja, man burde sende en buket blomster til Svend Jørgensen

Mvh Ole

Fra : Michael Ravn

Dato : 16-11-02 11:11

On Fri, 15 Nov 2002 12:09:29 +0100, "Nielsen" <oknielsen@orangenet.dk>
wrote:

>Ja, man burde sende en buket blomster til Svend Jørgensen

Hvad har han lavet da?
Michael Ravn

Fra : Nielsen

Dato : 16-11-02 13:55

> Hvad har han lavet da?

http://jorgensen.ch/

Mvh ole

Fra : Michael Ravn

Dato : 16-11-02 22:56

On Sat, 16 Nov 2002 13:54:37 +0100, "Nielsen" <oknielsen@orangenet.dk>
wrote:

>http://jorgensen.ch/
>
>Mvh ole
Nååh ja, men man kan også bruge Connect21, som egentligt er til
Stofanet. Den har flere finesser. Men jo, det er et godt initiativ.
Michael Ravn

Fra : ThomasRinge

Dato : 18-11-02 08:15

"Michael Ravn" skrev d. 16-11-02 22:56 dette indlæg :
> Nååh ja, men man kan også bruge Connect21, som egentligt er til
> Stofanet. Den har flere finesser. Men jo, det er et godt initiativ.

Connect21 er ikke god til XP - den nægter at lade sig lukke sammen med
maskinen (og så har jeg iøvrigt problemer med, at den forsvinder, når
den minimeres).

Mh
Thomas

http://www.kandu.dk/

Fra : Svend

Dato : 18-11-02 09:11

"ThomasRinge" <ThomasRinge.news@kandu.dk> wrote in message
> Connect21 er ikke god til XP - den nægter at lade sig lukke sammen med
> maskinen (og så har jeg iøvrigt problemer med, at den forsvinder, når
> den minimeres).

Min autologon ville heller ikke lukke når windows skulle, men det er
heldigvis løst nu.

> Mh
> Thomas

> http://www.kandu.dk/

Svend

Fra : Michael Ravn

Dato : 18-11-02 13:39

On Mon, 18 Nov 2002 07:14:50 GMT, "ThomasRinge"
<ThomasRinge.news@kandu.dk> wrote:

>Connect21 er ikke god til XP - den nægter at lade sig lukke sammen med
>maskinen (og så har jeg iøvrigt problemer med, at den forsvinder, når
>den minimeres).

Det første problem, du nævner findes også hos mig med Win 98.
Michael Ravn

Fra : Svend Jørgensen

Dato : 16-11-02 13:56

"Nielsen" <oknielsen@orangenet.dk> wrote in message

> Ja, man burde sende en buket blomster til Svend Jørgensen

Jeg er rørt til tåre

> Mvh Ole

Næste version kommer til at indeholde mulighed for konfiguration af
pingtider. Senere kommer der også en eller anden måde, hvorpå flere pc'ere
bag en router, aftaler hvem der skal pinge.

--
Svend
http://jorgensen.ch