Hvad er en pci-kontroller til simpel kommu~
Fra : Jan

Dato : 14-11-02 22:25

Hejsa

Under min systemopsætning kan jeg se et gult udråbstegn udfor en enhed der
hedder "pci-kontroller til simpel kommunikation" - den vil have jeg
installere driverne - men hvad kan det være.
Den kan ikke finde noget på windows cd´en.

Kører XP og har atm kort (der virker) Lydkort (der virker) samt grafikkort
der også virker ???

Jan

Fra : MJBest

Dato : 14-11-02 23:30

Så vidt jeg husker plejer det at være et modem.
Hvis du har et modem i PC'en som du gerne vil bruge, men ikke har nogen
drivere, kan du som regel læse hvad der står på den største chip, og
derefter finde driveren på www.driverguide.com eller lign.

/ MJBest

Fra : Jan

Dato : 15-11-02 00:04

Jeg har disabled modem på bundkortet og skal ikke bruge det.

Jan