K6-2 333 + Køler?
Fra : Jimmy

Dato : 14-11-02 22:16

Hej

Kan jeg nøjes med en stor passiv køler til en K6-2 333 eller skal jeg have
mig en aktiv?

Mvh
Jimmy

Fra : **TwN**

Dato : 14-11-02 23:41

> Kan jeg nøjes med en stor passiv køler til en K6-2 333 eller skal jeg have
> mig en aktiv?
>
> Mvh
> Jimmy

Det kommer lidt an på hvor stort dit tower er, og hvor meget andet "geil" du
har i...
Men jeg ville nok sige en aktiv Så er du os' på den sikre side

**TwN**

Fra : Esben

Dato : 15-11-02 09:17

"Jimmy" <spoerg@efter.den> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Kan jeg nøjes med en stor passiv køler til en K6-2 333 eller skal jeg
have
> mig en aktiv?

Jeg har en k6-2 350 stående med en Golden Orb køler uden blæser og en
sløv 80mm blæser placeret ved siden af - det er meget stille.

--
Esben

Fra : Villy Jensen

Dato : 15-11-02 15:21

> Kan jeg nøjes med en stor passiv køler til en K6-2 333 eller skal jeg have
> mig en aktiv?

Jeg har en K6-2 350@333 - den har en MÆGTIG køleprofil på.
Temperaturen kommer op over 50°C ('følegrænsen') og derfor har
jeg ophængt en 80 mm ventillator @7V lige ved siden af.

Hvis CPU skulle køle passivt ville det nok kunne gøres med en
indsugningsduct mod en stor køleprofil.

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy