Hej Henrik.
Jeg slås selv med dem ang. en regning på tidligere web-hosting. Jeg forlod
dem da de iværksatte deres amatøragtige serverskift, og trunkerede benyttede
password til 8 tegn - en oplysning der kun kunne erhverves på et
betalingsnummer!! (Bemærk du får kun to udråbstegn da mit tastatur er kun
smådefekt
Men modsat dig har jeg endnu ikke betalt idet jeg mener at
regningen er forkert. Jeg har sendt adskillige breve (nej, jeg kan heller
ikke få fat i dem pr. telefon), men de henviser til vedtægter jeg ikke kan
finde blandt mine papier, så jeg ved faktiske ikke rigtigt hvor jeg står.
Jeg er ikke engang sikker på at jeg har skrevet under på noget i sin tid,
blot foretaget en bestilling via nettet, og hvordan det så rent juridisk
hænger samme ved jeg ikke. Heldigvis har jeg en skriftelig bekræftigelse på
opsigelsen af hostingen, men de fortsætter blot med at sende nye regninger.
Jeg vil selvfølgelig betale det jeg rent faktisk skylder, men heller ikke en
øre mere, så måske ender det i retten. Lidt synd egentlig, for engang
fungerede det egentligt helt fint hos dem.
Mvh. Kim
"Henrik" <henrikberg@tdcadsl.dk> wrote in message
news:3dd40329$0$63889$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Hvis du forventer at opsige dit Tiscali ADSL, opsig det så det passer med
en
> regnings periode, da kan du blot undlade at betale den regning som kommer
> for den periode efter den er opsagt, jeg var så dum at betale for et
> kvartal, hvor jeg så skulle have en måned retur, hvilket nok er tvivlsomt
om
> sker.
> Man kan ikke ringe til kundeservice mere !!!!!!!!!! ( prøv igen senere )
og
> hvis det ikke har været muligt i 2,5 md. Så det er vel bare et spørgsmål
om
> tid før der slukkes og lukkes.
> Og så er pengene vel væk
>
> En aldrig mere Tiscali kunde.
>
> Henrik
>
>