reload af parent frame
Fra : Henrik Overballe

Dato : 14-11-02 20:51

Hej NG

Jeg har to frames - en hvor der er en formular (F1) og en hvor der er et
link og noget tekst (F2). Når jeg klikker på linket i F2 åbnes formularen i
F1. Når jeg så klikker SUBMIT, så skal der sendes noget data til en database
(i dette tilfælde vha. ASP) og F2 skal reloades. Jeg har forsøgt flere
metoder, men det ser ikke ud til at virke.

F.eks. window.parent.reload(); som jeg indsætter under mit ASP script.

Er der nogen som har en ide hvorfor det ikke virker, eller kender en metode
som burde virke?

--
De venligste hilsner/
Best Regards

Henrik Overballe

Fra : find_clausen_01@hotm~

Dato : 27-11-02 18:00

On Thu, 14 Nov 2002 20:50:51 +0100, "Henrik Overballe"
<overballe@duoweb.dk> wrote:

> F.eks. window.parent.reload(); som jeg indsætter under mit ASP script.

Det bli'r vel noget hen i retning af:

parent.frames[1].location.reload(true);

find clausen . photopress
www.photopress.dk