Billigt internet ??
Fra : Jørn og Rikke Hougaa~

Dato : 14-11-02 20:25

er der ikke nogen der kender nogle billige opkoblinger i stil med adsl/
eller hurtigere???

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 14-11-02 20:36

In article <3dd3f87f$0$63937$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, Jørn og Rikke Hougaard wrote:

> er der ikke nogen der kender nogle billige opkoblinger i stil med adsl/
> eller hurtigere???

Jo: ADSL.

--
Andreas Plesner Jacobsen | Your lover will never wish to leave you.

Fra : Flemming Joensson

Dato : 15-11-02 04:12

"Jørn og Rikke Hougaard" <jonne@tdcadsl.dk> wrote in

> er der ikke nogen der kender nogle billige opkoblinger i stil med
> adsl/ eller hurtigere???

FWA - Sonofon er vist de eneste der har noget til private, hvis de
stadig har det.

Flemming

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-11-02 04:40

Flemming Joensson <joensson@fjerndette.cs.auc.dk> skrev :

>FWA - Sonofon er vist de eneste der har noget til private, hvis de
>stadig har det.

Telia Stofa vil også nu tilbyde ubegrænset forbrug på deres
Stofanet, så har man mulighed for det, så kan det også være et
alternativ.

Der er ingen priser endnu, men jeg tør næsten godt holde på at de
vil ligge tæt på de andre udbyderes adslpriser.

<http://www.infopaq.dk/erhverv/erhverv.asp?artno=77264>

Fra : Kasper Bergh

Dato : 15-11-02 10:14

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message
> Telia Stofa vil også nu tilbyde ubegrænset forbrug på deres
> Stofanet, så har man mulighed for det, så kan det også være et
> alternativ.

Problemet er at du ikke kan gå ud fra folk har kabel. Hvis de tilfældigvis
kan få Webspeed ville jeg langt hellere foreslå det, da det er billigere end
tilsvarende ADSL, men chancen er nok ikke stor for at de kan få kabel
(Hverken TDC eller Telia Stofa) uden selv at vide det.

> Der er ingen priser endnu, men jeg tør næsten godt holde på at de
> vil ligge tæt på de andre udbyderes adslpriser.

Fra Computerworld.dk i går:

"Telia Stofa tilbyder normalt download på 1 megabit/sekund, og for 300
kroner kan brugerne downloade fem gigabyte om måneden.

For samme pris introducerer Telia Stofa nu flat rate, men så må brugerne
nøjes med den kvarte downloadhastighed, 256 kilobit/sekund.

For 425 kroner kan kunder i Telia Stofas dækningsområde få en opkobling på
512 kbit/sekund uden forbrugsbegrænsning.

Flat rate tilbydes ikke på den hurtige 1-megabit-forbindelse."
--- http://makeashorterlink.com/?W24532572

Webspeed priser er her:
http://www.oncable.dk/?UniversID=76

Men er vi under alle omstændigheder ikke OT da der ikke er tale om xDSL
teknologier?

mvh
/Kasper
Som kun repræsenterer sig selv og ikke TDC Internet