Rep. tid på Seagata HD
Fra : Hans Mouridsen

Dato : 14-11-02 20:40

Hejsa

Har nogen prøvet at få rep. en HD ved Seagate, og hvor lang tid tog det?

Jeg har sendt min ind til Itbutikken d. 27/9 og har endnu ikke modtaget den.

De har afsendt den til leverandør d. 9/10.

Mvh
Hans

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 14-11-02 21:08

> Jeg har sendt min ind til Itbutikken d. 27/9 og har endnu ikke modtaget
den.

> De har afsendt den til leverandør d. 9/10.

Det var sgu lang tid for RMA-afdelingen, for at sende harddisken afsted...

// Troels

Fra : Flemming Joensson

Dato : 14-11-02 23:48

"Troels Plougmann Olsen" <puttitat@adslhome.dk> wrote in

> den.

> Det var sgu lang tid for RMA-afdelingen, for at sende harddisken
> afsted...

Jeg ventede 3 uger på at de sendte en RAM-blok til Apacer - derefter
var jeg tålmodig i yderligere 3 uger - og sendte til sidst en mail til
RMA-afdelingen i IT-butikken om ikke bare de kunne sende mig et nyt
modul - og det gjorde de så allerede samme dag, så jeg havde et nyt
modul dagen efter jeg sendte mit forslag til dem.
Det var sikkert fordi det gamle modul var defekt og de alligevel ville
modtage et nyt fra Apacer, at de var villige til at give mig et nyt.

Prøv og mail RMA-afdelingen og hør ad - det kan jo være du er heldig.

Mvh.
Flemming

Fra : .

Dato : 16-11-02 16:20

On Thu, 14 Nov 2002 21:08:03 +0100, "Troels Plougmann Olsen"
<puttitat@adslhome.dk> wrote:

>den.

>Det var sgu lang tid for RMA-afdelingen, for at sende harddisken afsted...
>
>// Troels

Næsten ligeså lang tid som du er om at betale noget af det du skylder
folk....... Du har måske noget familie der?
Mvh Janko

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 16-11-02 16:36

> Næsten ligeså lang tid som du er om at betale noget af det du skylder
> folk....... Du har måske noget familie der?
> Mvh Janko

1. *PLONK*

2. Det er for fanden da ikke MIN fejl at PostDK ikke kan finde ud af deres
forsendelser? Brevet er efterlyst forlængst, nu skal postdk så bare ruffe
røven i omdrejninger, og få det brev fundet...

// Troels