Netkort, Pris?
Fra : **TwN**

Dato : 14-11-02 18:54

Hej folk :P
Jeg har et(gammelt) 3Com Fast Etherlink PCI netkort(3C595) 10/100Mbit, som
jeg ikke bruger.
Der er så en der har spurgt om han må købe det..... Mit spørgsmål lyder så:
Hvor meget er sådan et kort værd i dag? det fejler jo sådan set ikke noget,
bare lidt brugt....
Jeg har prøvet at søge lidt på nettet, men der kunne jeg ikke lige finde
nogen pris... Så jeg tænkte det måske kunne være, at der var nogen, her i
gruppen, der har et kort magen til

**TwN**

----
If you feel like ICQ'ing: 52ziro6ziro224
Or mailing: wcrew2002@NOSPAMhotmail.com - Despam!
----

Fra : Søren Blom

Dato : 14-11-02 21:55

"**TwN**" <wcrew2002@hotmail.com> skrev i
> [...]
> jeg ikke bruger.
> Der er så en der har spurgt om han må købe det..... Mit spørgsmål lyder

Hvorfor giver du har ikke bare kortet, et nyt netkort kan fås fra 100 kr.
det er næsten pinligt at kræve penge for et gammelt netkort man ikke bruger.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Flemming Joensson

Dato : 14-11-02 23:55

"**TwN**" <wcrew2002@hotmail.com> wrote in

> [...]
> finde nogen pris... Så jeg tænkte det måske kunne være, at der var
> nogen, her i gruppen, der har et kort magen til

Et brugt 3Com 10/100 netkort i dk.marked.privat.edb(.indstikskort)
bliver ofte solgt til omkring 100-200 kr.

Mvh.
Flemming

Fra : Leony

Dato : 15-11-02 08:27

"**TwN**" <wcrew2002@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
så:
> Hvor meget er sådan et kort værd i dag? det fejler jo sådan set ikke

Det billigste 3Com netkort på edbpriser koster 235 kr, så mon ikke han
skulle kunne få det for ~100 kr.
Han kan, som Søren siger, købe et helt nyt netkort for de penge, men det er
i hvert fald ikke et 3Com (er for netkort hvad Ferrari er for biler,
næsten).

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Henning Sørensen

Dato : 15-11-02 12:01

> [...]
er
> i hvert fald ikke et 3Com (er for netkort hvad Ferrari er for biler,

Husk at give ham driver disketten med - eller hent driver på nettet.
Nogle 3COM kort kører ikke i win98/Me uden 3COM's egne drivere.
Men så kører det til gengæld også

/Henning, Sydfyn.