scierra eller anderson ?
Fra : Crane

Dato : 14-11-02 17:57

Jeg vil have en kort vadejakke hvad er bedst og hvor fåes de billigst ?

jens

Fra : Redaktion - Scandic~

Dato : 14-11-02 21:05

Hej Jens

Du kan under sektionen "Grej & Udstyr" på http://www.sandicangler.com læse
en artikel om vadejakker. Der fremgår ikke priser, men du kan fint få et
lille overblik over de bedste jakker.

Med venlig hilsen
Redaktionen - http://www.scandicangler.com

Fra : lars thomsen

Dato : 20-11-02 16:30

Hej Jens,
jeg er ejer af en Scierra jakke, som jeg har været godt tilfreds med. Men
det skal dog lige siges at jeg har også hørt meget godt om Geoff Anderson
jakken.
Hvis jeg skulle købe i dag, ville jeg nok vælge en Anderson jakke, da
Scierra jakken er udstyret med nogle handsker, som folk med nogenlunde
normale hænder ikke kan passe. Men prøv jakkerne inden du bestemmer dig.
Mvh Lars Thomsen

Fra : Martin Nielsen

Dato : 22-11-02 22:07

Jeg er indehaver af en Anderson jakke til 15 spir.
Jeg fandt ud af at de manchetter i ærmerne hvor der er huller til
tommelfingrene var vendt forkert. Da jeg vill have Importøren til at bytte
den, fik jeg bare svaret "at det ville de ikke gøre noget ved, det var bare
ærgeligt". Da jeg sagde at jeg ikke kunne bruge dem som de var, fik jeg
svaret " Så lad som om de ikke er der", - hammer dårlig service. Min lokale
forhandler, kunne heller ikke hjælpe mig da de fik samme svar. De handler i
øvrigt ikke med Geoff Anderson mere. Bla. pga af den dårlige service. De
kører nu med Scierra. Hvis jeg skulle vælge en ny idag, blev det en Scierra.

Held og lykke.
/Martin

Fra : Martin Nielsen

Dato : 23-11-02 22:42

Det skulle vist være 1500 spir, til 15 kan man vist ikke forlange det helt
store

/Martin