Byggemand Bob spil
Fra : Heidi

Dato : 14-11-02 17:11

Er der nogen der kender til et spil med Byggemand Bob
(altså et almindeligt "manuelt" spil - ikke til pc), hvor
der er noget med nogle murerskeer, som skal proppes ind
et eller andet sted, hvorefter der sker et eller andet, som
jeg ikke ved hvad er?
Det er et ønske til bonussønnens fætter, og moderen kunne
ikke rigtig komme med nogen nærmere beskrivelse end
det....

På forhånd tak for forslag (jeg har været i BR, som efter lidt
detektivarbejde ganske vist fandt ud af hvad jeg mente, men
de havde det ikke - kunne det mon være Føtex eller Bilka
eller noget i den retning, der har det?)

--
Mvh. Heidi
Her plejer der med store bogstaver at stå, at svar udbedes i gruppen,

Fra : Morten Thor

Dato : 14-11-02 22:12

Nu ved jeg ikke hvor du bor men det spil du skriver om er i kataloget fra
Legehuset i Kerteminde og Nyborg og koster 149,95.

Mvh
Tina

Fra : Heidi

Dato : 15-11-02 08:38

Morten Thor wrote:
> Nu ved jeg ikke hvor du bor men det spil du skriver om er
> i kataloget fra Legehuset i Kerteminde og Nyborg og
> koster 149,95.

Det skulle vel ikke være det spil der hedder
Lige et job for Byggemand Bob?
Har fundet Legehuset på nettet - det er vist det eneste
spil, bortset fra et kortspil og et lotteri.
(Den står så godt nok til 129,95, men jeg ved ikke
om det er uden moms...)
Nå men - budgettet ligger desværre kun på omkring
100 kr. (hvilket moderen vist også mente at det
kostede), så det dutter vist ikke alligevel.

Men mange tak for forslaget...

Fra : T & T Rasmussen

Dato : 16-11-02 09:32

Undskyld, men hvad betyder 30 kr.

Fra : Heidi

Dato : 17-11-02 19:57

T & T Rasmussen wrote:
> Undskyld, men hvad betyder 30 kr.

Det betyder i princippet ingenting - men der ligger
en fast aftale i familien om at give for 100 kr. til
alle børnene - og hvis man først begynder at gå over
det beløb, hvor stopper det så??

Fra : PH

Dato : 15-11-02 11:22

> [...]
> der er noget med nogle murerskeer, som skal proppes ind
> et eller andet sted, hvorefter der sker et eller andet, som

Jeg har set det i Metro i sidste uge.

Pia

Fra : Morten Thor

Dato : 17-11-02 10:05

Nu har de det også i Føtex til 100,-

Fra : Heidi

Dato : 17-11-02 19:59

Morten Thor wrote:
> Nu har de det også i Føtex til 100,-

Tak for det - så fandt jeg i det mindste ud af,
hvordan det ser ud...