Dyrlæge Breth
Fra : Battlefield´s

Dato : 14-11-02 16:25

Hej
Det ser ud til at det er i dag der står noget om dyrlæge Breth i Horsens
Folkeblad, adressen er her:
http://www.horsensfolkeblad.dk/default.asp?art=7811
Hilsen Vibeke

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 14-11-02 16:43

"Battlefield´s" <battlefield@mail1.stofanet.dk> wrote in news:3dd3c09d$0
$5755$ba624c82@nntp04.dk.telia.net:
> Det ser ud til at det er i dag der står noget om dyrlæge Breth i Horsens
> Folkeblad, adressen er her:
> http://www.horsensfolkeblad.dk/default.asp?art=7811

Injurier?! Okay det var den sidste arrogante dråbe. Normalt er jeg imod
online underskriftsindsamlinger da langt de fleste ikke får nogen i tale,
men da han er opmærksom fræser jeg ind og sætter mit X.

Carsten Sørensen

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 14-11-02 16:44

> Det ser ud til at det er i dag der står noget om dyrlæge Breth i Horsens
> Folkeblad, adressen er her:
> http://www.horsensfolkeblad.dk/default.asp?art=7811

Lige angående det, er der så nogen der har overvejet at sende sagen ind til
Rapporten eller Jens Olaf Jersil (Eller hvad nu han hedder) De har jo
efterhånden haft et par sager om dyrevelfærd.

/Vibeke

Fra : marianne hellemose

Dato : 14-11-02 17:28

div. dokumentar programmer både på DR og TV2
har fået op til flere mails med JBH-filerne

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Camilla Larsen

Dato : 14-11-02 21:11

On Thu, 14 Nov 2002 16:44:25 +0100, "Vibeke Jørgensen"
<vibeke1@hotmail.com> wrote:

Godt forslag Vibeke!!!

Jeg kan varmt anbefale dette . Lidt om baghistorien for min oplevelse
Nogen af jer som har hund vil nok kunne genkende navnet Peter Jacobsen
fra Jylland. Han var på et tidspunkt opdrætter af Tervueren og ikke
nok med det hundehandler. På et tidspunkt bliver jeg kontaktet af en
fra Rapporten og der gik ikke mere end 3 mdr så var han lukket og
slukket pga de havde gravet dybt meeeeget dybt endda.
Jeg skulle såmænd kun fortælle om mine egne oplevelser samt indsende
dokumentation på hundens sygdomme.

--
Camilla

Fra : J.D.S.

Dato : 14-11-02 16:45

On Thu, 14 Nov 2002 16:24:40 +0100, "Battlefield´s"
> [...]

>Hej
>Det ser ud til at det er i dag der står noget om dyrlæge Breth i Horsens

**Irony mode ON*
Udfra Breths udtalelse så skal vi vist snart til lommerne, og betale
erstatning fordi han ikke har kunne bestride sit erhverv forsvarligt,
og folk herinde har været så formasterlige at de har samlet beviser
sammen om det..
*Irony mode OFF*

Jeg har lige nu tænkt mig at smide min underskrift på siden, og jeg
håber Marianne vil fortsætte kampen, trods Breth's "trusler" om en
injurie sag..
Fortsæt med at indsamle og publicer beviserne for den dårlige måde
hvorpå Breth varetager sit erhverv, og lad dem tale for sig selv.
Dermed vil Breth ikke få et ben til jorden i sin eventuelle
injuriesag. Tværtimod forudser jeg en væsentlig større publicity vil
fremkomme, specielt med den fokus der netop nu er på dyreværn, ud fra
en sådan injuriesag fra hans side..

Mvh
J.D.S
..

Fra : marianne hellemose

Dato : 14-11-02 17:32

Bare rolig jeg fortsætter, det med injurie-sagen var noget
af det første vi snakkede igennem da det hele startede,
og det skræmmer mig ikke en dyt, det vil bare blive ris
til hans egen r**

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 14-11-02 17:51

marianne hellemose wrote:
> Bare rolig jeg fortsætter, det med injurie-sagen var noget
> af det første vi snakkede igennem da det hele startede,
> og det skræmmer mig ikke en dyt, det vil bare blive ris
> til hans egen r**

hvis han er så naiv at han tror det drejer sig om hans priser, så skal han
sku nok få noget andet at vide*G*
--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : J.D.S.

Dato : 14-11-02 16:47

> [...]

>Hej
>Det ser ud til at det er i dag der står noget om dyrlæge Breth i Horsens

Arrgh.. URL'en på underskriftsindsamlingen står ikke i artiklen..
Nogen der lige gider smide den her ??

Mvh

J.D.S.

Fra : Denise

Dato : 14-11-02 17:05

Hej

http://www.petitiononline.com/272mhdk/petition.html

Husk at udfylde det sidste felt med f.eks,. postnummer og by, ellers virker
det ikke
Hilsen Denise

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 14-11-02 20:39

Hah! Det var lige den injurietrussel der skulle til for at jeg kunne få
taget mig sammen til at skrive under!

injurier, min bare....

Kom AN Breth! *LMAO*

Hilsen
Lisbeth

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 14-11-02 20:53

Lisbeth Hviid Jakobsen skriver:

> Hah! Det var lige den injurietrussel der skulle til for at jeg kunne få
> taget mig sammen til at skrive under!
>
> injurier, min bare....
>
> Kom AN Breth! *LMAO*

Hihihi.... det samme her Lisbeth!
Jeg giver normalt ikke ret meget for de der elektroniske
underskriftsindsamlinger, men i den her sag lader jeg nu gerne tvivlen komme
indsamlinge til gode !
Dorthe

Fra : tahquamenons

Dato : 14-11-02 17:07

Uhhhhhh er det nu vi skal til at ryste i bukserne over hans fine
trudsel..... Rø....
Men han kan jo ikke have rent mel i posen når han allerede truer med
sådanne tåblige ting.... men det ved vi jo godt allesammen.....
Tror nu ikke at han kan kigge sig selv i spejlet hver morgen uden at
have dårlig samvittighed og en MEGET dårlig smag i munden.

Knuzzer Lisbeth

http://www.kandu.dk/

Fra : marianne hellemose

Dato : 14-11-02 17:41

I sidste uge var der en journalist der havde et interview
med JBH i Århus, det skulle komme i "stiften" op til
weekenden. Noget af det vi har undret os over med hensyn til JBH, er det at
han er dyrlæge men ikke selv har
dyr, *GGG* en af hans udtalelser til journalisten var
**jeg kan IKKE lide dyr**

Så har jeg haft en snak med en fra Dyrefondet, jeg sendte jo brev til Ghita
Nørby der er formand, de er meget chockerede over materialet,havde ikke hørt
om ham før. G.N. havde læst papirerne igennem og skrevet nogle kommentarer,
nu vil Jan Nielsen læse dem igennem, så vil de snakke om hvad de kan gøre
for at hjælpe os.

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 14-11-02 17:58

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> wrote in
> [...]
> det at han er dyrlæge men ikke selv har
> dyr, *GGG* en af hans udtalelser til journalisten var

Marianne, du behøver vist ikke lave mere... han klarer jo selv resten på
egen hånd :))))

Carsten Sørensen

Fra : Søren Houlberg

Dato : 14-11-02 18:06

Hej!

Min nabos mor havde sin hund inde hos ham (efterhånden lang tid siden nu) Og
da hunden glad hoper op ad ham (en pekinggeser) så råber han vildt højt af
den og siger derefter til moaren - "Hvad ville du have gjort hvis jeg havde
haft nylonstrømpre på?" Den stydsede hun jo noget over - da hun ikke rigtigt
kunne forestille sig ham i nylonstrømper.
Hunden blev flået op på bordet og fik et skud i nakken - uden noget med at
kigge den efter og så sagde JBH "Jeg har aldrig tjent så nemme penge som
efter jeg blev dyrlæge"
Et helt igennem ækelt menneske!
-Og hundemoaren var allerede dengang meget ked af, at hun havde haft sin
lille hund inde hos ham.......
Hilsen
Mette Sofie

Fra : AEK

Dato : 14-11-02 18:28

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:ar0jme$jg1$1@sunsite.dk...

> [...]
kommentarer,
> nu vil Jan Nielsen læse dem igennem, så vil de snakke om hvad de kan gøre

Kanon gået, Marianne.
Og rigtig fedt med dit interview til Horsens Folkeblad.
Du har sq " nosser " ))

/ Anya

Fra : Nina El Falaki

Dato : 14-11-02 18:24

Tror du han har nogen samvittighed??????

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Helle Andersen

Dato : 14-11-02 23:12

"Nina El Falaki" <cats@feca.dk> skrev i en meddelelse
> Tror du han har nogen samvittighed??????

Jeg tror det i hvert fald ikke ! Og som jeg før har sagt,
tror jeg derfor også, at den eneste måde, man kan ramme
den slags mennesker på, er på pengepungen = dårlig
omtale.

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 14-11-02 17:29

Ja ja ja, lad ham bare komme an.
Nu er det jo ligesom menneskerne der har haft oplevelserne, han burde se som
en trussel. Det der kommer "herfra" er jo blot formidling af deres
historier/oplevelser, så de trusler kommer han nok ikke så langt med.

Er det ikke første gang han direkte kommer med udtagelser?

Nina

Fra : Battlefield´s

Dato : 14-11-02 17:41

Hej Marianne
Nu har jeg kæmpet mig igennem regnen for at hente et eksemplar af Horsens
Folkeblad til dig
Kan du ikke sende mig din postadresse så sender jeg den til dig, det er jo
ikke hver dag man kommer på forsiden af Horsens Folkeblad !!!!!
Hilsen Vibeke
mail: battlefield@mail1.stofanet.dk

Fra : Eva Schmidt

Dato : 14-11-02 18:32

Battlefield´s <battlefield@mail1.stofanet.dk> skrev i en
> Hej
> Det ser ud til at det er i dag der står noget om dyrlæge Breth i Horsens
> [...]

Åh nej, den mand er da totalt skudt i roen!

Han tror sagen drejer sig om, at han angiveligt er billigere end andre
dyrlæger, hvilket vel er en synligt tegn på, at for ham drejer alt sig om
penge, penge, penge, og ikke om dyrene!
Jeg håber og beder til, at han går rabundus med sine skod-klinikker, hellere
i dag end i morgen! Det er måske ikke særlig pænt at ønske ondt over andre,
men i det tilfælde her, er det på sin plads, efter min mening.
At sætte ham ud af funktion kan redde livet på uskyldige dyr, som han måske
ellers ville få sine griske og inkompetente fingre i!

Godt gået Marianne - du er bare god!!!

mvh Eva

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 15-11-02 07:17

Hejsa ..

Nu har jeg besluttet hvordan jeg kan fortælle alle dem jeg kender om
Breth.. På denne måde kan det også blive udbredt på steder, hvor man
ellers skal holde sig til et topic ( emne ) .. Vores signaturer er jo
netop vores egne !!!!

Måske var det en ide, som andre kunne bruge også ????

Knus fra Pia

Holder du af dyr ?? Pas på når du vælger din dyrlæge !
Læs her, hvorfor :
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/artikler/artikel.php?id=41
Underskriftsindsamling mod dette ? Den er her :
http://www.PetitionOnline.com/272mhdk/

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 15-11-02 08:13

Pia Lihme Petersen wrote:
> [...]
> netop vores egne !!!!
>
> Måske var det en ide, som andre kunne bruge også ????

hej Pia....

kanon ide, men du skal lige passe på at du ikke overskrider de gængse rammer
for signaturer....
normalt må en signatur max fylde fire linier og den du har nu fylder 9 på
min skærm......
jeg siger det bare for at undgå ballade over den side af sagen, der findes
jo nogle emsige hoveder derude ;)

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 15-11-02 08:27

> [...]

> min skærm......
> jeg siger det bare for at undgå ballade over den side af sagen, der

Hejsa Sabina

Tak - nu har jeg slettet stjernerne og flyttet lidt rundt på linierne ..

Knus fra Pia

--
Holder du af dyr ?? Pas på når du vælger din dyrlæge ! Læs her, hvorfor
:

Fra : Grit Wessel

Dato : 16-11-02 11:27

> [...]
> :
> http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/artikler/artikel.php?id=41
> Underskriftsindsamling mod dette ? Den er her :

Hej Pia

For at være helt pernittengryn, så er det ikke bare max. 4 linier, det er
max. 4 linier á max. 72 tegn. Din første linie er på 73 tegn, så kolonnet
ryger ned på en ny linie. Hvis du fjerner mellemrummet foran "??", "!" og
":" så kommer du under de 72 tegn

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 16-11-02 14:28

> [...]
kolonnet
> ryger ned på en ny linie. Hvis du fjerner mellemrummet foran "??", "!"

Hejsa Gritt

Sådan ?? Nu er det også kogt lidt ned ..

Knus fra Pia

Fra : Grit Wessel

Dato : 17-11-02 06:25

> Sådan ?? Nu er det også kogt lidt ned ..

Perfect!

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte