Dele mappe med password i XP Home
Fra : Thomas Thomsen

Dato : 14-11-02 16:03

Jeg sidder i øjeblikket på min skole og laver projekt. Vi skal have en mappe
på en af de bærbare hvor de andre kan uploade til, men den skal være med
password. Så ikke en eller anden med trang til at ødelægge det for andre kan
slette projektet.

Det vil sige: Kan man dele en mappe og lægge password på i Windows XP Home.

Thomas Thomsen
IOT- Odense

Fra : JK

Dato : 14-11-02 16:23

"Thomas Thomsen" <thth@c.dkFJERNDETTE> skrev i en meddelelse
> [...]
kan
> slette projektet.
> Det vil sige: Kan man dele en mappe og lægge password på i Windows XP

du kan ikke direkte passwordbeskytte en mappe i Windows - den funktion
findes ikke. "når de andre skal uploade" - det gør de vel via en eller anden
FTP ting ? - og så ka' du jo godt lægge password på, ved hjælp af dit FTP
program.

/JK