Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Slette besøgte steder i IE
Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 14-11-02 13:16

Hej,

Hvordan sletter man oversigten i IE over de steder man har besøgt?

Der er IKKE tale om history, men derimod de adresser der står i
"Address"-linjen (der hvor man skriver selve adressen ind)

Fra : Peter Loumann

Dato : 14-11-02 13:40

On Thu, 14 Nov 2002 13:15:48 +0100, "*DrømmeFyren*"
<DreamGuy@DreamGuy.dyndns.dk> wrote:

>Hej,

Hej

>Hvordan sletter man oversigten i IE over de steder man har besøgt?

Kontrolpanel -> Internetindstillinger -> Generelt -> Oversigt: Ryd
oversigten

Oversæt selv til eng., hvis du har sådan en.

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 14-11-02 16:15

"Peter Loumann" <peloda@tiscali.dk> wrote in message

> Hej
Selv hej...
> Kontrolpanel -> Internetindstillinger -> Generelt -> Oversigt: Ryd
> oversigten

Det er jo STADIG history man sletter der... Det er ikke det som står i
Adresse-feltet..

> Oversæt selv til eng., hvis du har sådan en.

Selvfølgelig har jeg det... Troede ikke der var nogen der brugte den
danske.. *G*

Fra : Calle.

Dato : 14-11-02 17:06

*DrømmeFyren* wrote:
> [...]
> Adresse-feltet..

> Selvfølgelig har jeg det... Troede ikke der var nogen der brugte den

Start>indstillinger>proceslinie og menuen start > fanen programmer i menuen
start > RYD

men vær klar over, at den også rydder listen med de seneste åbnede filer

--
Automatik Mekaniker
Calle

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 14-11-02 20:59

"Calle." <Calle@jyde.dk> wrote in message

> Start>indstillinger>proceslinie og menuen start > fanen programmer i
menuen
> start > RYD

Der er KUN "General" og "Advanced" faneblade i det vindue der åbner sig..

> men vær klar over, at den også rydder listen med de seneste åbnede filer

Hvad har seneste filer at gøre med Internet Explorer??

Vi snakker om det felt i IE hvor man skriver den adresse man gerne vil
besøge... Det er DEN DROP-DOWN menu jeg vil ha' slettet...

Fra : SpookiePower

Dato : 14-11-02 21:40

"*DrømmeFyren*" <DreamGuy@DreamGuy.dyndns.dk> wrote in message

<SNIP>

> Vi snakker om det felt i IE hvor man skriver den adresse man gerne vil
> besøge... Det er DEN DROP-DOWN menu jeg vil ha' slettet...

Hvis du højre-klikker på browser ikonet og vælger Clear History. Er det ikke
det du mener ?

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 15-11-02 00:21

"SpookiePower" <boxjunk2600@hotmail.com> wrote in message

> [...]
>
> <SNIP>

> Hvis du højre-klikker på browser ikonet og vælger Clear History. Er det

Joooooo.. Måske... (Som jeg også skrev til Jesper)

Men den sletter også History...
Det er sådan ser kun DropDown menuen jeg vil ha' slettet (og så enkelte
entries i History, men det kan jo gøres manuelt), da der er små snushaner i
hjemmet (læs børn) som ikke skal se alle de sider de voksne har været inde
på..

Fra : Peter Holm

Dato : 17-11-02 18:12

> [...]
> hjemmet (læs børn) som ikke skal se alle de sider de voksne har været inde

Du behøver ikke retfærdiggøre dit pornoforbrug over for os. Vi skal nok selv
oversætte (læs børn) til (læs min kone)
Peter

Fra : Jesper L Hansen

Dato : 14-11-02 22:58

On Thu, 14 Nov 2002 20:58:42 +0100, "*DrømmeFyren*"
<DreamGuy@DreamGuy.dyndns.dk> wrote:

>Vi snakker om det felt i IE hvor man skriver den adresse man gerne vil
>besøge... Det er DEN DROP-DOWN menu jeg vil ha' slettet...

Fra hjælpen:
Sletning af autofuldførelsesindgange fra adresselinjen

Funktionen Autofuldførelse gemmer indtastninger, du tidligere har
skrevet, for webadresser, formularer og adgangskoder. For at slette
disse fra adresselinjen skal du rydde mappen Oversigt. Du kan ikke
rydde enkelte indgange fra listen over lagrede indgange.

Klik på Internetindstillinger i menuen Funktioner i Internet Explorer.
Klik på fanen Generelt.
Klik på Ryd oversigt under Oversigt.

Jeg prøvede det, men det virker først når du har lukket og åbnet IE
igen.

Med venlig hilsen
Jesper L Hansen

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 15-11-02 00:20

"Jesper L Hansen" <sebulba@mailme.dk> wrote in message

> [...]
> Klik på fanen Generelt.
> Klik på Ryd oversigt under Oversigt.
>
> Jeg prøvede det, men det virker først når du har lukket og åbnet IE

Det hjalp...... Det kan bruges som nødløsning..
Men er der ikke en måde at gøre det på UDEN "History" forsvinder??

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 15-11-02 17:06

> Det hjalp...... Det kan bruges som nødløsning..
> Men er der ikke en måde at gøre det på UDEN "History" forsvinder??

Den eneste løsning jeg kan finde er at fjerne de problematiske entries i
registry...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Calle.

Dato : 15-11-02 05:32

*DrømmeFyren* wrote:
> [...]
>
> Vi snakker om det felt i IE hvor man skriver den adresse man gerne vil
> besøge... Det er DEN DROP-DOWN menu jeg vil ha' slettet...

Du har jo ikke prøvet, den bliver også slettet der. Prøv først istedet for
bare at brokke dig

--
Automatik Mekaniker
Calle

Fra : finn_pind

Dato : 21-11-02 20:54

On Fri, 15 Nov 2002 05:31:38 +0100, "Calle." <Calle@jyde.dk> wrote:

> [...]

brug panicware

der er en funktion i som sletter drop down menuen
det er den jeg bruger
har nemlig ikke fundet nogen fyldestgørende funktion i IE.
http://www.panicware.com/product_downloads.html

finn