LYDKORT?????
Fra : **TwN**

Dato : 13-11-02 21:30

Hej dk.edb.hardware,
Er dette den rigtige gruppe at post i(ellers gi mig et spark i r*ven!)? sry,
men det er engelsk, da jeg lige har posted i en engelsk gruppe, og derfor
ikke gidder at oversætte...

I have an OLD ISA Sound Blaster AWE64... It has a "line out" & a "spk out".
The "line out" is for my Stereo, & the "spk out" is for my headset(with
mic.)
My question is then...?

Is there a program, or something, that "blocks" some of the "lines"

Like:
when I'm talking with other ppl over Roger Wilco & playing tunes in winamp
at the same time...
Then I would like to have ONLY the sound of roger wilco in my headset & NOT
on my stereo speakers, & winamp-sound on my Stereo only & NOT in my
headset... is this possible??

Any help is much appreciated!

**TwN**

----
If you feel like ICQ'ing: 52ziro6ziro224
Or mailing: wcrew2002@NOSPAMhotmail.com - Despam!
----

Fra : Chr. Mygind

Dato : 14-11-02 12:47

**TwN** skrev:

> Then I would like to have ONLY the sound of roger wilco in my headset
> & NOT on my stereo speakers, & winamp-sound on my Stereo only & NOT
> in my headset... is this possible??

Nope. Dit AWE-kort trækker de 2 ud-signaler fra den samme kilde.

/Chr

Fra : **TwN**

Dato : 14-11-02 13:22

Hmm... det var også det jeg "frygtede"
Men tak aligevel

**TwN**

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 14-11-02 13:24

**TwN** wrote:
> [...]
> Then I would like to have ONLY the sound of roger wilco in my headset & NOT
> on my stereo speakers, & winamp-sound on my Stereo only & NOT in my

Det kan ikke lade sig gøre med dit AWE64-kort.
Der findes måske enkelte specielle lydkort med den feature, men jeg
kender ikke nogen.

Fra : Flare

Dato : 16-11-02 21:36

NOT
Og jeg tror ikke det nogen sinde blive muligt. Det ville kræve at alle
lydsignaler var "mærkede" så man kunne se hvem der generede lyden. Bare tænk
på det overhead det ville medføre....

Flare