Tiscali - dårlig service
Fra : Erling Simonsen

Dato : 14-11-02 11:50

Jeg er meget utilfreds med den måde, som Tiscali har service på - eller
rettere sagt - at de ingen service har.
Den 1. november sendte jeg deres opsigelses-skema vedr. internet-bredbånd
til dem. I skemaet står der, at jeg vil få skriftlig tilbagemelding.
Nu er der gået 14 dage og jeg har intet hørt.
Jeg har også prøvet at kontakte dem via e-mail, men intet svar fået.

Det er sikkert nytteløst at kontakte dem via telefonen, efter hvad jeg har
læst her.

Nu har jeg genfremsendt min opsigelse rekommanderet og har i sinde at sende
router og tilbehør til dem - og er egentlig ligeglad med firmet i fremtiden,
når det ikke gider svare.

Nu har jeg da fået lidt luft !

En utilfreds bruger i Jylland.

Erling Simonsen

Fra : Eskil Frantzen

Dato : 14-11-02 20:02

> Det er sikkert nytteløst at kontakte dem via telefonen, efter hvad jeg har
> læst her.

Det er da et forsøg værd.

Fra : Kim Bøndergaard Poul~

Dato : 14-11-02 20:31

Ja det tog da kun 1½ time i kø den anden dag for mig

/Kim

Fra : Morten Kjær Nielsen

Dato : 14-11-02 21:44

On Thu, 14 Nov 2002 20:02:04 +0100, "Eskil Frantzen"
<lampen68@tiscali.dk> wrote:

>Det er da et forsøg værd.

Fra imorgen af bliver det _meget_ bedre (ved jeg rent tilfældigvis).

--
Morten!

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-11-02 21:52

"Morten Kjær Nielsen" <nospam.5juni2002.dk@gummiand.dk> wrote in message
> Fra imorgen af bliver det _meget_ bedre (ved jeg rent tilfældigvis).

Og hvad basere du den kommentar på? Ellers må det være en and, en gummiand

Fra : Morten Kjær Nielsen

Dato : 14-11-02 23:12

On Thu, 14 Nov 2002 21:51:54 +0100, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@REMOVEspamfilter.dk> wrote:

>Og hvad basere du den kommentar på?

Fordi jeg har en evne til at opsnuse fakta rundt omkring på min
arbejdsplads, som rent tilfældigvis er virksomheden der er tale om i
denne tråd.

--
Morten!

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-11-02 23:25

> Fordi jeg har en evne til at opsnuse fakta rundt omkring på min
> arbejdsplads, som rent tilfældigvis er virksomheden der er tale om i
> denne tråd.

Okay, men jeg kan dog ikke se hvordan der kunne komme flere til at tage
telefonen, når medarbejderne er fyret!

Måske bliver der flyttet 2 mænd, så i således er oppe på 3 supportere?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-11-02 23:31

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@REMOVEspamfilter.dk> wrote in message

> Okay, men jeg kan dog ikke se hvordan der kunne komme flere til at tage
> telefonen, når medarbejderne er fyret!
>
> Måske bliver der flyttet 2 mænd, så i således er oppe på 3 supportere?

Selfølgelig er det ikke sådan...

Men jeg ved da at virksomheder der sætter support højst.. Har hyret de
medarbejdere der nu engang skal bruges til opgaven... Og indstalleret tv
skærme, så de kan følge med i belastningen.. Så når der er over 20 sekunders
ventetid, blinker de røde lamper... Sådan burde det ederbukme være hos alle,
også hos jer... Hos TDC er det altid sådan, ivertfald de gange jeg skulle
bruge dem..

Men ellers er det da godt at høre, selvom, som sagt jeg ikke kan forstå
hvordan det skal kunne lade sig gøre...

Måske jeg igen skal prøve at ringe til kundeservice hos Tiscali imorgen??
Har en regning tilgode på 40 kroner som skal betales,, men i kun havde sendt
en rykker... Da jeg havde ventet over en time sidst.. Fik jeg lovet at jeg
fik tilsendt en regning.. Men nu efter 14 dage, er der stadig ikke sket
noget som helst.. Selvom det efterhånden rører mig en papand. Det skal
åbenbart være så svært at sende en regning, og ikke kun rykkere?

Fra : Morten Kjær Nielsen

Dato : 15-11-02 23:25

On Thu, 14 Nov 2002 23:24:53 +0100, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@REMOVEspamfilter.dk> wrote:

>Okay, men jeg kan dog ikke se hvordan der kunne komme flere til at tage
>telefonen, når medarbejderne er fyret!

Nej, og jeg vil ikke fortælle dig det, men der findes metoder hvorpå
dette kan lade sig gøre.

--
Morten!

Fra : Allan Olesen

Dato : 15-11-02 23:34

>Nej, og jeg vil ikke fortælle dig det, men der findes metoder hvorpå
>dette kan lade sig gøre.

Lad mig gaette:
Du har koebt en grillmotor og monteret en lille arm paa den, som
for hver omdrejning loefter telefonroeret af gaflen og laegger
det paa igen. Paa den maade kan man faa telefonkoeen toemt i en
rasende fart.

--
Allan Olesen, Lunderskov.

Fra : Rudi Stegen

Dato : 14-11-02 22:11

Hej Morten Kjær Nielsen, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Fra imorgen af bliver det _meget_ bedre (ved jeg rent tilfældigvis).

Ha! I fik det alligevel banket igennem!

Gået rappet - igen, igen

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : rea721

Dato : 14-11-02 22:22

Rudi Stegen wrote:

> Ha! I fik det alligevel banket igennem!

Hvad??...Rudi...spyt ud.

> Gået rappet - igen, igen

Jaa...anden kan godt rappe....når den vil.

--
Rea721 AKA Leon Andrea leon@721.dk http://721.dk
Bevar Eskadrille 721 på Flyvestation Værløse

Fra : Rudi Stegen

Dato : 15-11-02 00:40

Hej rea721, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Hvad??...Rudi...spyt ud.

Niks
Jeg vil nøjes med at sige, Morten postede et indlæg i en intern gruppe
for vel en uges tid siden eller måske smule mere.
Der mere end antydede han en plan, der snart ville blive søsat.

> Jaa...anden kan godt rappe....når den vil.

Hvad jeg især godt kan lide er, at han har en meget fin føling med,
hvornår noget information altså *skal* ud til brugerne. Og så poster
han præcis så meget som han kan uden direkte at overskride stregen (men
den er jo indimellem lidt flosset i kanterne, sigtbarheden ringe og i
det hele taget er det svært at sige, hvor stregen sådan præcis går

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Martin Møller

Dato : 15-11-02 10:37

> [...]
> den er jo indimellem lidt flosset i kanterne, sigtbarheden ringe og i
> det hele taget er det svært at sige, hvor stregen sådan præcis går

Lige som dit indlæg for vi er nogen der ikke aner hvad du fabler om

Martin

Fra : Morten Kjær Nielsen

Dato : 15-11-02 23:27

On Fri, 15 Nov 2002 10:37:09 +0100, "Martin Møller"
<mm.randers@musikskole.dk> wrote:

>Lige som dit indlæg for vi er nogen der ikke aner hvad du fabler om

Godt.

--
Morten!

Fra : Sune

Dato : 15-11-02 12:00

"Rudi Stegen" <rudis_spamfilter.001@stegen.dk> skrev i en meddelelse

> Ha! I fik det alligevel banket igennem!
>
> Gået rappet - igen, igen

Nej, det er totalt latterligt, at Tiscali lader oplysninger om at "i morgen
bliver alting meget bedre" sive så det skal se ud som noget, der ligner
virkligheden.

Jeg har selv ringet idag for at snakke med en medarbejder, der lovede at
ringe allersenest for over en uge siden.
Første forsøg "vi stiller om..." hvorefter røret blev lagt på.
Andet forsøg "nej, ham kan du først få lov til at snakke med i næste uge"

Min erfaring med Tiscali er, at først når jeg ser et resultat, tror jeg på
det.

Selv hygge
--
vh Sune

Fra : John Sahl

Dato : 15-11-02 13:11

Sune wrote:
> Nej, det er totalt latterligt, at Tiscali lader oplysninger om at "i
> morgen bliver alting meget bedre" sive så det skal se ud som noget,
> der ligner virkligheden.

Tiscali har ikke laekket noget.

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Vi afslører listen over deltagerne i Robinsonfinalen

Fra : Sune

Dato : 15-11-02 18:51

> Tiscali har ikke laekket noget.

Minder om en gammel Erhard Jacobsen vittighed : "Det har vi aldrig sagt."

herunder to klip fra med en kommentar fra Morten. Citat :

Citat slut

--
vh Sune

Fra : John Sahl

Dato : 15-11-02 19:03

Sune wrote:
> herunder to klip fra med en kommentar fra Morten. Citat :

Det er stadig ikke en udtalelse fra Tiscali, men fra Morten som
privatperson.

EOD.

Fra : Sune

Dato : 15-11-02 19:22

> Det er stadig ikke en udtalelse fra Tiscali, men fra Morten som
> privatperson.

Hvor har jeg dog hørt det ofte - latterligt. Der er ikke noget der hedder
"som privatperson".
Det er en teknik, som større firmaer har benyttet sig af i årevis.

> EOD.

En rigtig Tiscali bemærkning. Kære kunde vær venlig at klappe i.

--
vh Sune

Fra : Theis M. Mønsted

Dato : 15-11-02 20:22

"Sune" <NOhodalSPAM@hotmail.com> wrote in message

> Hvor har jeg dog hørt det ofte - latterligt. Der er ikke noget der hedder
> "som privatperson".
> Det er en teknik, som større firmaer har benyttet sig af i årevis.

Morten er mig bekendt ikke et større firma.
Må han ikke have en mening om tingene fordi han
arbejder for Tiscali eller hvad?

> En rigtig Tiscali bemærkning. Kære kunde vær venlig at klappe i.

Det betyder da snarere at John "klapper i" - han ønsker ikke at fortsætte
diskusionen.

--
Mvh.
Theis M. Mønsted

Fra : John Sahl

Dato : 15-11-02 20:23

Theis M. Mønsted wrote:
> Det betyder da snarere at John "klapper i" - han ønsker ikke at
> fortsætte diskusionen.

Korrekt, jeg burde måske have skrevet: EOD fra min side.

Fra : Sune

Dato : 15-11-02 20:52

> Korrekt, jeg burde måske have skrevet: EOD fra min side.

EOD læser jeg som "klap i, jeg gider ikke at høre på dig".
Præcis som jeg opfatter Tiscalis væremåde.

--
vh Sune

Fra : Morten Kjær Nielsen

Dato : 15-11-02 23:30

On Fri, 15 Nov 2002 20:52:10 +0100, "Sune" <NOhodalSPAM@hotmail.com>
wrote:

>"klap i, jeg gider ikke at høre på dig".

hmmm

--
Morten!

Fra : Theis M. Mønsted

Dato : 16-11-02 10:43

> EOD læser jeg som "klap i, jeg gider ikke at høre på dig".
> Præcis som jeg opfatter Tiscalis væremåde.

Well - de to ting har intet med hinanden at gøre.
Hvordan du opfatter hvad andre skriver - kunne det
tænkes at være dit problem? Jeg forstod godt hvad han mente

--
Mvh.
Theis M. Mønsted

Fra : Sune

Dato : 15-11-02 21:07

"Theis M. Mønsted" <tmoensted@dk.tiscali.com> skrev i en meddelelse

Hvad så - skal vi have hele Tiscali på nakken idag ? Det er godt nok nemmere
at få kontakt til Tiscali herinde, end på telefonerne.
[cut]
> Morten er mig bekendt ikke et større firma.

Jamen tak for oplysningen - men det har jeg nu heller ikke troet.
(men han omtaler gerne, hvad et større firma har tænkt sig at gøre, og det
skal han da også have lov til. )

> Må han ikke have en mening om tingene fordi han
> arbejder for Tiscali eller hvad?

Han må have alle de meninger han har lyst til - det kan jeg ikke rigtig se,
at jeg skulle have nægtet ham - Øh, hvor står lige det henne ?

--
vh Sune

Fra : Thomas

Dato : 15-11-02 22:52

Sune wrote:
> "Theis M. Mønsted" <tmoensted@dk.tiscali.com> skrev i en meddelelse

> Han må have alle de meninger han har lyst til - det kan jeg ikke rigtig se,
> at jeg skulle have nægtet ham - Øh, hvor står lige det henne ?

Kan du så ikke uddybe/omformulere det du skrev tidligere:

-cut-
Hvor har jeg dog hørt det ofte - latterligt. Der er ikke noget der hedder
"som privatperson".
-cut-

--
Don't waste space

Fra : Rudi Stegen

Dato : 15-11-02 14:07

Hej Sune, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Nej, det er totalt latterligt, at Tiscali lader oplysninger om at
> "i morgen bliver alting meget bedre" sive

Indlæg på news kan vel næppe kaldes at lade oplysninger "sive".

> Andet forsøg "nej, ham kan du først få lov til at snakke med i
> næste uge"

Der er da ikke noget underligt i, at man ikke kan træffe en bestemt
person, når man ringer. Det kan der være 117 gode grunde til.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Sune

Dato : 15-11-02 18:43

> Indlæg på news kan vel næppe kaldes at lade oplysninger "sive".

Ok, så det var en officiel udmelding fra Tiscali om at nu gøres der noget.
Sjov måde at melde ud på.

> Der er da ikke noget underligt i, at man ikke kan træffe en bestemt
> person, når man ringer. Det kan der være 117 gode grunde til.

Og 117 lige så dårlige grunde.

1. Vi gider ikke
2. Vi er underbemandede
3. Vi er inkompetente.
4.... fortsæt selv

Huskede jeg lige at sige at det var 117 gang jeg prøvede eller røret blev
lagt på eller man ikke ringede tilbage som lovet eller..... (ok, måske lidt
overdrevet (men ikke meget))

Sjovt nok kommenterede du ikke den med at de lægger røret på. Sker faktisk
ofte. Men det er måske også i orden.

--
vh Sune

Fra : Theis M. Mønsted

Dato : 15-11-02 20:28

> Ok, så det var en officiel udmelding fra Tiscali om at nu gøres der noget.
> Sjov måde at melde ud på.

Nej det var ikke en officiel udmelding - du taler jo heller ikke for hele
kundemassen bare
fordi du er kunde.

> Og 117 lige så dårlige grunde.
>
> 1. Vi gider ikke
> 2. Vi er underbemandede
> 3. Vi er inkompetente.
> 4.... fortsæt selv

Jeg er ked af at høre at det står sådan til hos dig.
Punkt 2 lider vi desværre også under.

> Huskede jeg lige at sige at det var 117 gang jeg prøvede eller røret blev
> lagt på eller man ikke ringede tilbage som lovet eller..... (ok, måske
lidt
> overdrevet (men ikke meget))

Når du siger at "røret bliver lagt på" mener du så beskeden som kommer hvis
køen
er fuld?

> Sjovt nok kommenterede du ikke den med at de lægger røret på. Sker faktisk
> ofte. Men det er måske også i orden.

Hvis folk f.eks. ikke taler ordenligt, ja så kan det være i orden.
Der er ikke nogen der er ansat til at blive råbt af.

Hvis du har et eller andet konkret problem, hvad så med at komme med lidt
mere
info om det, så os der læser gruppen her måske kunne hjælpe?

--
Mvh.
Theis M. Mønsted

Fra : Sune

Dato : 15-11-02 21:46

> "Sune" <NOhodalSPAM@hotmail.com> wrote in message

> Nej det var ikke en officiel udmelding
Ok, men så er det jo noget, der siver ud, som jeg skrev først.

> Jeg er ked af at høre at det står sådan til hos dig.
Manipulation. Jeg skrev netop at sådan noget accepterer vi ikke her.

> Punkt 2 lider vi desværre også under.

Ja, det er jeg klar over og misunder jer ikke.
Og misforstå endelig ikke dette :

Jeg har fuld forståelse for den omstillingsdame, servicemedarbejder,
tekniker eller hvem det nu er, som atter en gang får en sur kunde i røret
eller på emailen.
Jeg ved godt det ikke er nemt at nå masser af utilfredse kunder, når der er
skåret ind til benet.
Jeg har også hørt om, hvordan Image S./WOL/Tiscali medarbejdere i årevis har
måttet arbejde over.
Ja faktisk stammer problemerne idag helt tilbage fra den første tid, hvor
alle så op til Frank som en gud (om jeg fatter det (det får jeg nok hug for
)

Men sandheden er, at jeg i virkligheden har stor respekt for de medarbejdere
som har stået model til ræset indtil nu.
Og jeg ved at de tekniske medarbejdere er (eller i hvert fald har været
(kender ikke folk idag)) hamrende dygtige. Der er bare ikke mere end 24
timer på et døgn.

Problemet er altså bare, at jeg som kunde (nu eks.kunde med endnu uløste
afregninger) også bliver træt og urimelig - og måske i frustration får talt
lidt hårdt til den medarbejder som alligevel ikke kan gøre en sk..
Jeg kan bare ikke bruge alle jeres problemer til noget, jeg kan have
forståelse for dem, men det bringer mig bare ikke videre.
I virkligheden har i altid haft et kæmpemæssigt ledelsesproblem.

[cut]
> Når du siger at "røret bliver lagt på" mener du så beskeden som kommer
hvis
> køen er fuld?

Nej, jeg mener præcis det jeg skrev.

[cut]
> Hvis folk f.eks. ikke taler ordenligt, ja så kan det være i orden.
> Der er ikke nogen der er ansat til at blive råbt af.
Enig, men så langt er jeg nu aldrig gået.

> Hvis du har et eller andet konkret problem, hvad så med at komme med lidt
> mere
> info om det, så os der læser gruppen her måske kunne hjælpe?

Fejl i fakturaer ? Intrum Justitia ? næppe, men ellers tak for tilbuddet.

--
vh Sune

Fra : Morten Kjær Nielsen

Dato : 15-11-02 23:36

On Fri, 15 Nov 2002 21:46:13 +0100, "Sune" <NOhodalSPAM@hotmail.com>
wrote:

>Manipulation. Jeg skrev netop at sådan noget accepterer vi her.

ok.

>Jeg har også hørt om, hvordan Image S./WOL/Tiscali medarbejdere i årevis har
>måttet arbejde over.

ehh, nej.

>Fejl i fakturaer ? Intrum Justitia ? næppe, men ellers tak for tilbuddet.

Hvis ting er nået til Intrum, så nøjes med at tale med Intrum, det vil
hjælpe dig langt hurtigere og bedre.

(Fortæl Intrum at du ikke kan nikke genkendende til deres henvendelse
og du gerne vil se noget dokumentation, så indstiller Intrum "jagten"
indtil de har fået Tiscali til at fremskaffe dokumentation, når dette
sker vender Intrum tilbage til dig).

For uindviede: Intrum Justitia er det inkasso firma Tiscali benytter
når en kunde har valgt ikke at betale en faktura Tiscali har tilsendt
kunden.

--
Morten!

Fra : Sune

Dato : 16-11-02 00:43

"Morten Kjær Nielsen" <nospam.5juni2002.dk@gummiand.dk> skrev i en
meddelelse news:0ftatuginq2r3ghgbot1rbsujn8hs6icab@4ax.com...
> On Fri, 15 Nov 2002 21:46:13 +0100, "Sune" <NOhodalSPAM@hotmail.com>
> wrote:
[cut]

> ehh, nej.

ehh, jo (eller det er måske stoppet nu ?) nå, men hvis i er tilfredse med
arbejdsforholdene, skal jeg undlade at blande mig i det.

> Hvis ting er nået til Intrum, så nøjes med at tale med Intrum, det vil
> hjælpe dig langt hurtigere og bedre.

Ganske simpelt hen noget ævl.
Første gang tog det 4 mdr. at få et svar fra Intrum. Er det specielt hurtigt
? Og så havde de endda klokket idet. Forkerte beløb og meget andet sjusk.

> (Fortæl Intrum at du ikke kan nikke genkendende til deres henvendelse
> og du gerne vil se noget dokumentation, så indstiller Intrum "jagten"
Netop "jagten" er et godt ord. Hvem gider at føle sig jaget uden grund.

> [...]
> For uindviede: Intrum Justitia er det inkasso firma Tiscali benytter
> når en kunde har valgt ikke at betale en faktura Tiscali har tilsendt

Igen noget ævl. Jeg vil endda meget gerne betale min regning, det kræver
bare at jeg først får tilsendt en faktura. Og når jeg endelig får den, vil
jeg ikke betale Intrum-afgifter oveni, fordi en eller anden har klokket i
det og sendt fakturaen til fraflyttet adresse (jo, jeg havde meldt flytning,
jo jeg havde også meldt flytning til postvæsnet)
Og jeg vil ikke acceptere rykkere fordi man stadig sender opkrævninger til
min gamle adresse. ( selvom Tiscali kender min nye adresse og har sendt
breve til den før)
Og jeg vil ikke acceptere rykkere for noget, der er opsagt (og bekræftet fra
Tiscali) for lang tid siden.

--
vh Sune

Fra : Morten Kjær Nielsen

Dato : 16-11-02 22:53

On Sat, 16 Nov 2002 00:42:48 +0100, "Sune" <NOhodalSPAM@hotmail.com>
wrote:

>ehh, jo (eller det er måske stoppet nu ?)

Jeg har ikke været bekendt med at det på nogen tidspunkt har været et
problem.

>nå, men hvis i er tilfredse med
>arbejdsforholdene, skal jeg undlade at blande mig i det.

Tak.

>Ganske simpelt hen noget ævl.

Det er muligt du anser det for noget ævl, ikke desto mindre er det
absoulut den bedste metode for dig, mindst mulig arbejde, og du kan
fortsætte dit liv uden at skulle bekymre dig før du får et svar.

>Netop "jagten" er et godt ord. Hvem gider at føle sig jaget uden grund.

Jeg skal ikke kunne forholde mig til din inkasso sag, om hvorvidt den
er berettiget eller ej.

--
Morten!

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 17-11-02 10:01

"Morten Kjær Nielsen" <nospam.5juni2002.dk@gummiand.dk> skrev i en
meddelelse news:adfdtush9sp82t0vddu7m2882obgatslka@4ax.com...
> Jeg skal ikke kunne forholde mig til din inkasso sag, om hvorvidt den
> er berettiget eller ej.

Men det er en reel problematik. Hvis nogen uberettiget sender
incassofirmaer efter mig, så vil jeg da også klart foretrække at få
sagen ud af verden hurtigst muligt. Hvis "nogen" så konsekvent nægter at
tale med mig så vil jeg da i højere grad føle mig uretfærdigt behandlet
end jeg ville være istand til at slappe af og afvente en (frugtesløs)
stævning.

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : Sune

Dato : 17-11-02 13:27

"Morten Kjær Nielsen" <nospam.5juni2002.dk@gummiand.dk> skrev i en
> [...]
[cut]>

> Det er muligt du anser det for noget ævl, ikke desto mindre er det
> absoulut den bedste metode for dig, mindst mulig arbejde, og du kan
> fortsætte dit liv uden at skulle bekymre dig før du får et svar.

Sikke dog en arrogant holdning.
Hvem vil ikke føle ubehag ved at få en inkasso på halsen og så skal vente
måneder på at få at hvilke fakturaer sagen drejer sig om.
Og derefter igen vente i månedsvis på om nogen gider at svare på de breve
man sender.(både til Tiscali og Intrum)
Og derefter blive lovet at man vil blive ringet op igen. og vente og vente
og vente.

Så vil jeg igen sige at det er noget ævl når du påstår citat :

Tak

--
vh Sune

Fra : Theis M. Mønsted

Dato : 17-11-02 13:31

> "Hvis ting er nået til Intrum, så nøjes med at tale med Intrum, det vil
> hjælpe dig langt hurtigere og bedre."

Hvad er problemet i dette.
Intrum skal jo i første omgang bare kontakte dig for
at høre om du kan vedkende dig Ticalis krav.
Kan/vil du ikke det, jammen så er det op til Tiscali at bevise
at du skylder et beløb - indtil det er sket, så burde der ikke være
mere i sagen for dig.

Men der er måske noget jeg har misforstået?

--
Mvh.
Theis M. Mønsted

Fra : Sune

Dato : 17-11-02 21:55

> [...]
> mere i sagen for dig.
>
> Men der er måske noget jeg har misforstået?

Ja det er der - hver gang du kommer på banen, viser det sig at du har meget
svært ved at sammenfatte hvad der i virkligheden har stået i tråden du
svarer i. Jeg tror du er helt uden for pædagogisk rækkevidde.

--
vh Sune

Fra : Theis M. Mønsted

Dato : 18-11-02 11:17

"Sune" <NOhodalSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja det er der - hver gang du kommer på banen, viser det sig at du har
meget
> svært ved at sammenfatte hvad der i virkligheden har stået i tråden du
> svarer i.

Jeg synes nu at det jeg svarer på er indeholdt i det jeg citerer, og inden
for
den pågældende tråd - det er sådan jeg har lært at gøre.

> Jeg tror du er helt uden for pædagogisk rækkevidde.

Og jeg tror ikke din pædagogik rækker særligt langt.
Kan du ikke prøve at tale/skrive ordenligt til andre mennesker?
Det kommer man altså længere med.

--
Mvh.
Theis M. Mønsted

Fra : Morten Kjær Nielsen

Dato : 17-11-02 23:26

On Sun, 17 Nov 2002 13:30:36 +0100, "Theis M. Mønsted"
<tmoensted@dk.tiscali.com> wrote:

>Men der er måske noget jeg har misforstået?

Nej.

--
Morten!

Fra : Morten Kjær Nielsen

Dato : 17-11-02 23:27

On Sun, 17 Nov 2002 13:26:55 +0100, "Sune" <NOhodalSPAM@hotmail.com>
wrote:

>Sikke dog en arrogant holdning.

Det er jeg ked at du synes, men hvis det er din tilgang ser jeg ingen
grund til yderligere dialog.

--
Morten!

Fra : Michael Hedeman

Dato : 20-11-02 11:01

Kære Morten og andre som arbejder ved Tiscali !!

Jeg kan kun sige at jeg glæder mig til at min sag på 2 ubetalte regninger
( sendt til mig efter opsigelse ) bliver sendt til Intrum.

Her vil jeg så bruge samme politik som Tiscali, nemlig at foretage mig
ingenting.

Kun vente på at jeg bliver indkaldt i byretten, som jeg vil se frem til, for
jeg har nemlig sendt en et rekomanderet brev om opsigelse, og på min
postkvitering er brevet anført med et nr, som Tiscali nu må dokumenterer for
at de har modtaget.

Så Morten står jeg ikke temlig godt i min sag )
( manglende svar fra din side vil sige alt )

Faktisk tror jeg at jeg vil være doven og lade en advokat tage sig af sagen
+ jeg vil kræve betaling af Tiscali for dækning af telefonudgifter jeg har
haft ved gentagende og nytteløse opkald til surportafdelingen, og evt en
erstatningssag, da jeg ikke har lyst til uforskyldt i offenlige papirer at
fremstå som dårlig betaler.

Venlig hilsen
Michael Hedeman
http://www.alternativ-forum.dk/

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 20-11-02 11:44

On Wed, 20 Nov 2002 11:01:17 +0100, "Michael Hedeman"
<genealogi@alternativ-forum.dk> wrote:

>Kære Morten og andre som arbejder ved Tiscali !!

Hvis du har behov for at fortælle Tiscali noget bør du kontakte de
officelle kanaler.

>Så Morten står jeg ikke temlig godt i min sag )

Det ved jeg ikke, jeg er ikke jurist, du kan evt. spørge nogle
sådanne.

>( manglende svar fra din side vil sige alt )

Nå.

>+ jeg vil kræve betaling af Tiscali for dækning af telefonudgifter jeg har

Det tvivler jeg på du vil få noget ud af, men du kan jo spørge en
jurist.

Hvis det drejer sig om alternativ-forum.dk kan jeg oplyse at der ikke
er registreret nogen opsigelse på det.

--
Morten!

Fra : Michael Hedeman

Dato : 20-11-02 14:26

"Morten Kjaer Nielsen" <nospam.13juni2002@gummiand.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis det drejer sig om alternativ-forum.dk kan jeg oplyse at der ikke
> er registreret nogen opsigelse på det.
>
> --
> Morten!

Men her er vi jo ved sagens kerne.
Jeg har en kvitering på et rekomanderet brev som jeg har sendt til Tiscali
indeholdende en opsigelse.
Da et rekomanderet brev altid kræver en underskrift ved modtagelse ellers
får afsende besked om at modtagelse er nægtet, vil Tiscali jo i en kommende
retsag skulle bevise hvad der er skrevet under på.

At der ikke er er registreret nogen opsigelse på mit webhotel, ser jeg
udelukkende som at Tiscali har rod i papirene.

Da du som Tiscalis talsmand her i nyhedgruppen officielt oplyser at I ikke
har registreret nogen opsigelse på mit webhotel, går jeg da stærk ud fra at
du også vil informerer officielt om hvis Tiscali har lavet en fejl

Måske hvis andre der læser denne nyhedgruppe er intereseret her i, kunne jeg
skrive mit kundenr. + adgangskode ( webhotel er flyttet til anden udbyder )
her, da jeg intet har at skjule, samt at jeg ønsker mere åbenhed om hvordan
Tiscali behandler deres kunder.

Venlig hilsen
Michael Hedeman

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 20-11-02 15:33

On Wed, 20 Nov 2002 14:25:52 +0100, "Michael Hedeman"
<genealogi@alternativ-forum.dk> wrote:

>Da du som Tiscalis talsmand her i nyhedgruppen

Hov, her sprang kæden af.

abcracadabra
--
Morten!

Fra : ?@?

Dato : 12-12-02 22:08

> Hvis du har behov for at fortælle Tiscali noget bør du kontakte de
> officelle kanaler.

Og så er han jo sikker på ikke at høre noget.
Jeg har personligt prøvet at komme i kontakt med Tiscali via de officielle
kanaler.
Det er komplet umuligt, jeg har prøvet via fax mail og telefon.
Uden at modtage andet end en eller anden latterlig autoreply først fra
kundeservice@tiscali.dk om at den addresse er nedlagt. (hvad så med at
fjerne den formular på siden der bruger den).
Senere prøvede jeg support@tiscali.dk da det var den eneste jeg kunne finde.
Der fik jeg tildelt et fint sagsnummer med lovning om at vende tilbage inden
2 dage, Her er jeg overbevist om at der har indsneget sig en lille fejl fra
tiscalis side da alle der har prøvet at kommunikere med tiscali er klar over
at der selfølgelig skulle have stået 2 år!!!!

Så jeg kunne nu også godt forfalde til at prøve at råbe en
Tiscalimedarbejder op her.

Martin

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 20-11-02 11:47

"Michael Hedeman" <genealogi@alternativ-forum.dk> writes:

>Så Morten står jeg ikke temlig godt i min sag )
>( manglende svar fra din side vil sige alt )

Øhm, hvorfor skulle Morten bruge sin fritid på at svare på den
slags? Dette er ikke en kommunikationskanal med Tiscali, så du
kan under ingen omstændigheder forvente et svar fra Tiscali her.

Mvh.
   Klaus.

Fra : Michael Hedeman

Dato : 20-11-02 14:30

"Klaus Ellegaard" <klaus@ellegaard.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> slags? Dette er ikke en kommunikationskanal med Tiscali, så du
> kan under ingen omstændigheder forvente et svar fra Tiscali her.

Jeg vil lade det være op Morten at svare på om han kan svare eller ej, og
jeg forventer intet.

Men Morten har svaret.

Venlig hilsen
Michael Hedeman

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 20-11-02 14:32

"Michael Hedeman" <genealogi@alternativ-forum.dk> writes:

>Jeg vil lade det være op Morten at svare på om han kan svare eller ej, og
>jeg forventer intet.

Du skrev ellers...
>( manglende svar fra din side vil sige alt )

Det lyder alvorligt som om du forventer et svar - eller i hvert
fald lægger meget mere, end man kan tillade sig i et sådant
forum, i, at der ikke bliver svaret.

Mvh.
   Klaus.

Fra : Michael Hedeman

Dato : 20-11-02 17:02

> [...]

> Det lyder alvorligt som om du forventer et svar - eller i hvert
> fald lægger meget mere, end man kan tillade sig i et sådant

Næe jeg tænkte bare på det gamle ordsprog
"den der tier, sammemtygger"

mere var der ikke i det.

Venlig hilsen
Michael Hedeman

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 20-11-02 17:24

"Michael Hedeman" <genealogi@alternativ-forum.dk> skrev i en meddelelse
> Næe jeg tænkte bare på det gamle ordsprog
> "den der tier, sammemtygger"

På usenet gælder:
"Den der tier gider ikke spilde tid på nonsens"

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 20-11-02 13:32

> ( manglende svar fra din side vil sige alt )

Hvorfor det?

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : Sune

Dato : 16-11-02 00:46

"Morten Kjær Nielsen" <nospam.5juni2002.dk@gummiand.dk> skrev i en
meddelelse news:0ftatuginq2r3ghgbot1rbsujn8hs6icab@4ax.com...

> ok.

Ups, nu fes den ind der skulle have stået : Manipulation. Jeg skrev
netop at sådan noget accepterer vi IKKE her.
--
vh og med dukket hoved

Fra : Rudi Stegen

Dato : 16-11-02 00:45

> Ok, men så er det jo noget, der siver ud, som jeg skrev først.

Det var udelukkende det i mine øje implicit fordækte, du lagde i at
"sive", jeg havde indvendinger imod.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Theis M. Mønsted

Dato : 16-11-02 10:42

> Manipulation. Jeg skrev netop at sådan noget accepterer vi ikke her.

Det var en, synes jeg, sjov omskrivning - du sidder og kalder mig og mine
kolleger
inkompetente, dovne etc.
Hvem er "vi" - er det hele usenet eller hvad?

--
Mvh.
Theis M. Mønsted

Fra : Sune

Dato : 16-11-02 15:27

> [...]
> kolleger
> inkompetente, dovne etc.
> Hvem er "vi" - er det hele usenet eller hvad?
Det fremgår vist tydelig længere oppe. Jeg ser over hovedet ingen sammenhæng
i dine kommentarer.

--
vh Sune

Fra : Theis M. Mønsted

Dato : 16-11-02 16:34

> Det fremgår vist tydelig længere oppe. Jeg ser over hovedet ingen
sammenhæng
> i dine kommentarer.

Enlighten me, for jeg er ikke med på hvad du mener

--
Mvh.
Theis M. Mønsted

Fra : Kim Schulz

Dato : 14-11-02 21:53

On Thu, 14 Nov 2002 21:44:07 +0100
Morten Kjær Nielsen <nospam.5juni2002.dk@gummiand.dk> wrote:

> Fra imorgen af bliver det _meget_ bedre (ved jeg rent tilfældigvis).

kanon godt! faktisk har i allerede idag forbedret jer, for jeg fik rent
faktisk et autosvar tilbage da jeg sendte en support formular i dag.
Det har jeg ikke gjort de sidste mange gange jeg har prøvet - hvilket
også gør at man ikke kan skrive en dårlig "anmeldelse" af deres support
da man intet nummer har fået.

Fra : Kim Schulz

Dato : 14-11-02 21:58

> [...]
> message news:4o28tus75s1rseb2prblpfdk0or0v3e6q5@4ax.com...
>
> Og hvad basere du den kommentar på? Ellers må det være en and, en

så vidt jeg husker fra tidligere diskussioner, så arbejder morten for
tiscali (eller har gjort i hvert fald) og jeg formoder det er derfor han
ved dette.

Fra : Kim Schulz

Dato : 15-11-02 18:45

On Fri, 15 Nov 2002 18:42:48 +0100
> [...]
> "Rudi Stegen" <rudis_spamfilter.001@stegen.dk> skrev i en meddelelse

> Ok, så det var en officiel udmelding fra Tiscali om at nu gøres der

5. er på ferie
6. er til møde
7. er ude på en colo
8. er i gang med et projekt et andet sted.
9. er på kursus.
10....der er mange grunde til at en person ikke er på sin pind netop som
du ringer. hvorfor er det netop denne person du skal have fat på?

Fra : N/A

Dato : 16-11-02 02:19

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 16-11-02 02:19

"Sune" <NOhodalSPAM@hotmail.com> enriched usenet with:

> Klart - og normalt kan jeg godt accepetere at en person ikke er på sin
> pind, når man ringer (sker faktisk også ofte her), men vi har en
> politik, der siger at man altid skal ringe tilbage til kunden og give
> et kvalificeret svar.

Nu ved jeg ikke, hvor stor din organisation er, men det kan tænkes jeres
løsning ikke skalerer særlig godt til 200000 kunder og 100 ansatte, eller
700000 kunder og 500 ansatte for den sags skyld

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi

Marge Gunderson: "I'm not sure I agree with you a hunnert percent
on your policework, there, Lou."

Fra : Svend Olaf Mikkelsen

Dato : 16-11-02 10:21

On Sat, 16 Nov 2002 02:18:54 +0100, Lars Kyndi Laursen
<spam_me_senseless@mail.dk> wrote:

>Nu ved jeg ikke, hvor stor din organisation er, men det kan tænkes jeres
>løsning ikke skalerer særlig godt til 200000 kunder og 100 ansatte, eller
>700000 kunder og 500 ansatte for den sags skyld

At nogen tror et problem ikke kan løses, er en del af problemet.
--
Svend Olaf