Byttes!
Fra : \(2791\) Peder

Dato : 14-11-02 11:39

ADVANTECH Panel Pc PPC-102T.touch screen Celeron 200 6GB HDD Netkort mm alle
tilslutninger bagpå- dvs der kan tilsluttes ekstern CD drev FDD osv - en
smart pc til eks. børneværelset da den ikke fylder meget - der skal kun
tilsluttes tastatur og mus , så er den kørende! Ønskes BYTTET
m.DigitalCamera min. 1.2mega pixel

--
Med venlig hilsen/With best regards
Peder Hansen

Fra : Chr. Mygind

Dato : 14-11-02 11:53

(2791) Peder skrev:

> [...]
> - der skal kun tilsluttes tastatur og mus , så er den kørende! Ønskes
> BYTTET m.DigitalCamera min. 1.2mega pixel

1)Din annonce hører hjemme i dk.marked.privat.edb.
2)Vil du evt. sælge den i ren handel?
3) Cpu'en er nok ikke en Celeron

/Chr, Aarhus