Havørred pladser!
Fra : Søren Eriksen

Dato : 14-11-02 09:39

Hej!. Jeg har en stor interesse for fluefiskeri og søger gode steder
omkring københavn! Gerne så jeg kan tage toget eller cyklen.

Er der nogen som kan pejle mig lidt!

Fra : Kenneth Rostrup

Dato : 14-11-02 09:56

Du kan prøve tippen i nordhavnen, her fanges der en del havørred, der er
også hele kysten fra Tuborg havn til Mølleåen.
husk dog fredningsbæltet 500 m nord og syd for Mølleåen
mvh Kenro

Fra : [KBC]

Dato : 14-11-02 17:15

ER lige med på en lytter!

mvh
[KBC]

Fra : Allan Pedersen

Dato : 14-11-02 17:43

Du ka gå ind på www.lystfiskeri.dk og søge i netop det område hvor du vil
hen der er en god rute/facilitetsbeskrivelse.
Allan

Fra : EVoL

Dato : 15-11-02 15:00

Jahh.. Jeg er (desværre) ikke den erffarende fluefisker, så i kan jo lige
svare på denne hvis i skulle havd lyst til at tage mig med ud og give mig og
mit nybegynder fluesæt et pr. gode råd... Men tit ser jeg længselsfuldt ud
på folk der stå i waders med fluegrej ved Dragør Sydstrand... Så mon ikke
der skulle være noget at fange der.

-e.

Fra : Lasse Karlsson

Dato : 16-11-02 11:00

Hej Evol

Du kunne jo hoppe med på denne :
http://www.123nu.dk/lystfiskeri/forum_display.asp?mode=uden_menu&menu=Forum&messageNo=1&threadID=3643&Id=27568&place=tur&ark=

Jeg er sikker på at der nok er et par stykker der vil være behjælpelige med
lidt support til en ny fluefisker

Mvh
Lasse

Fra : EVoL

Dato : 16-11-02 18:18

Cool, jeg vil da lige tjekke op på datoen, Men det kunne da være for sjovt

-e.