Et lille problem, men irriterende
Fra : Brian Hartvig Sander

Dato : 01-03-01 19:18

Hej gruppe!!

Jeg har 2 computerer i netværk, mit problem er at de to ikke kan se hinande
i "andre computerer", til gengæld kan jeg gå ned i "start", "søg" og søge på
computernavnet og så komme de delte drev, er der nogen der ved hvordan jeg
kan komme til at se begge computerer i "andre computerer"??

På forhånd tak for hjælpen.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 01-03-01 20:41

samme her hos mig.. Læs news:owcn6.7161$dD.416474@twister.sunsite.dk

Fra : xebodia

Dato : 05-03-01 18:56

Du kan prøve at give dem en ip-adresse hver, den en kan du kalde10.0.0.1 og
den kan du kalde 10.0.0.2.
Jeg er ikke helt sikker på dette her, men det kan da ikke skade at prøve.

Mvh
xebo