(Opslag) www.fisketips.dk - Tangeværket
Fra : Ole Mose

Dato : 13-11-02 18:01

Foleketinget er nu i færd med at forberede sig til 2. behandling af
lovforslaget om Gudenåcentralens koncessionsforlængelse.
I dag har DSF, Elmuseet og Gudenåcentralen haft foretræde for folketingets
miljø og planlægningsudvalg. I næste uge følger Dansk Laksefond og
Gudenåsammenslutningen.

www.fisketips.dk følger vi udviklingen på nærmeste hold.
Det har været hovedrystende at opleve, hvordan nogle politikere er parate
til at bruge 30 mio. kr. på en løsning, som ikke har nogen miljømæssig
effekt.
Vi har derfor oprettet en dialog, hvor du kan give politikerne svar på
tiltale. Du kan give din mening til kende i forhold til debatten i
folketinget fra den 7/11 (der er et link til det komplette referat på
siden).
Din mening vil blive fremsendt til politikerne i udvalget.

Se dialogen, deltag og lad politikerne vide, at der er interesse om sagen og
man ikke som politiker kan tillade sig, at træffe den slags uforberedte
beslutninger.
http://www.fisketips.dk/Default.asp?Obj=spsm&funk=vis&spid=8458

For at deltage, skal du være oprettet som bruger på siden (gratis).

Med venlig hilsen

Ole

Fra : Hobi

Dato : 13-11-02 22:01

Jeg bor åbenbart for langt fra Gudenåen. Det kvæler i hvert fald min
interesse for sagen, hvis jeg skal registreres på en hjemmeside for at give
mit besyv med.......

MVH
Hobi
--
Mail : Mailto:hobi@post8.tele.dk
Homepage : Http://home8.inet.tele.dk/hobi

Fra : Henrik Leth

Dato : 14-11-02 05:16

hobiNOSPAM@post8.tele.dk skriver:
>Jeg bor åbenbart for langt fra Gudenåen. Det kvæler i hvert fald min
>interesse for sagen, hvis jeg skal registreres på en hjemmeside for at
> [...]

Så kune du i stedet sende en indsigelse til dine lokale politikere og til
folketinget. Gudenåen er et nationalt vandløb hvis skæbne ikke skal
afgøres af snævre lokale særinteresser.

***
Henrik Leth
http://home4.inet.tele.dk/leth