Soltek 75kav og Amd 2100+ ????
Fra : Tonny Nielsen

Dato : 13-11-02 17:43

Kan dette bundkort godt håndtere en Amd 2100+?
Har opdateret mit bundkort med Ver. Q10 bios'en.
Men da den multiplier'en kun går til 12,5 kan det da godt
blive et problem da 133x 12,5=1662,5 og det er jo
lige lidt nok.
Eller er det sådan at hvis man lader det autodetecte så
kører det eller???
Kører med Pc133 ram, hvis det har betydning.

Tonny

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 13-11-02 19:14

http://www.soltek.de/English/faq/CPU%20list/amd.pdf

> Har opdateret mit bundkort med Ver. Q10 bios'en.

Jamen så skulle det jo være godt nok.
http://www.soltek.de/English/home/01.htm

--
Lars

Fra : Lomito

Dato : 13-11-02 20:20

Ja, men ifølge cpulisten skal multipleier være 13 x 133
og dette går kun til 12,5!!!
Så hvad gør man så?
Autodetecter den resten eller??

Fra : Cinnober

Dato : 13-11-02 22:05

nej det kan køre max 14 ....find manualen på www.soltek.com.tw

Fra : Johnny

Dato : 15-11-02 08:22

"Cinnober" <muff-diver@sol.dk> skrev i en meddelelse

> "Lomito" <lomito@sol.dk> skrev i en meddelelse
> >
> nej det kan køre max 14 ....find manualen på www.soltek.com.tw

M bios vers Q11 kan man faktisk kører med 2600+ cpuer.

Hilsen

Johnny

Fra : Preben Kvist

Dato : 15-11-02 12:34

Tonny Nielsen <lomito@sol.dk> wrote in message
> [...]
> Eller er det sådan at hvis man lader det autodetecte så
> kører det eller???
> Kører med Pc133 ram, hvis det har betydning

Jeg har netop monteret en xp2000+ istedet for en Duron 800. Det eneste jeg
gjorde var at opdatere BIOS til Q11 og sætte fsb til 133 via jumperne på MB.
Derefter detectede den selv at det skulle være 12,5x. Mon ikke det virker
med 2100+ også.

Preben