Link til HP-1100 printer-papir-problemer
Fra : ab

Dato : 13-11-02 18:29

Jeg har engang set et link til HP´s side for bestilling af gratis "dims" til
afhjælpning af indføring af for mange stykker papir.

Et link modtages med tak.

ab

Fra : Henning Sørensen

Dato : 13-11-02 20:50

"ab" <abc_ab@FJERNDETTEtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
til
> afhjælpning af indføring af for mange stykker papir.

Prøv :
http://195.92.173.150/hp_select_countries.asp

Denne skulle føre dig gennem bestilling af "dimsen".
Jeg har selv fået tilsendt en sådan "dims" til min Laserjet 3100
og kun haft et papir gennem ad gangen side
(Omend det var temmeligt beværligt at isætte den
- monteringspappet passede af en eller anden grund ikke helt)

/Henning, Sydfyn.

Fra : Peter T.

Dato : 14-11-02 10:00

Henning Sørensen wrote:

> (Omend det var temmeligt beværligt at isætte den
> - monteringspappet passede af en eller anden grund ikke helt)

Jeg har selv bestilt og brugt den og har konstateret at den virker.

Men fandt du ud af hvad den præcist gjorde nede i printeren? :) Jeg fandt
aldrig ud af det udover, at der var noget tape eller kilster for enden.

--
Mvh. Peter T.
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

"I love the smell of new hardware in the morning"

Fra : Morten L.

Dato : 14-11-02 16:59

Det er en klisterdims med noget kork/gummiagtigt noget, som afsættes nede i
papirseperatoren

Virker KANON