Hvilken køler til en Athlon XP 2100+ (sock~
Fra : Henrik

Dato : 13-11-02 19:04

Se Emne:

Prisside max 400.-
Ikke for meget støj men gerne det bedste til prisen.
Ikke så vanskelig at montere at der er mulighed for at ødelægge bundkort
eller CPU.

MVH
Henrik

Fra : Martin K

Dato : 13-11-02 21:16

Henrik wrote:
> Ikke så vanskelig at montere at der er mulighed for at ødelægge
> bundkort eller CPU.

Har ikke lige nogen idet til en køler (måske Zalmans nyeste?), men ville
bare sige at du får svært ved at finde en Socket A CPU som ikke er sværere
at montere end en Intel. Der *er* stadig mulighed for at komme til at kvase
kernen mv... Men hvis man bare passer på plejer der som regel ikke at ske
noget...

--
Martin K (Der selv er AMD-freak)

Fra : Bobby Sixkiller

Dato : 13-11-02 22:27

> Prisside max 400.-
> Ikke for meget støj men gerne det bedste til prisen.
> Ikke så vanskelig at montere at der er mulighed for at ødelægge bundkort
> eller CPU.

MIST Silent Twin skulle være god, men jeg har dog ikke personlig erfaring
med den. Pris 395

Fra : Henrik

Dato : 14-11-02 01:21

"Bobby Sixkiller" <Spammers@Will.Be.Shot> skrev i en meddelelse
> MIST Silent Twin skulle være god, men jeg har dog ikke personlig erfaring
> med den. Pris 395

Tak til alle for svar, jeg har valgt en MIST Silent Twin.

Mvh
Henrik

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 14-11-02 00:08

> Prisside max 400.-
> Ikke for meget støj men gerne det bedste til prisen.
> Ikke så vanskelig at montere at der er mulighed for at ødelægge bundkort
> eller CPU.

Thermaltake Silent Viking. Ved ik om den er certificeret til XP2100, men den
klarer snildt en XP1800 @ XP2100. Så mon ikke det går

// Troels

Fra : Jens U

Dato : 14-11-02 00:49

Henrik skrev...
> [...]
> Ikke for meget støj men gerne det bedste til prisen.
> Ikke så vanskelig at montere at der er mulighed for at ødelægge bundkort

Global Win
MODEL: CBKII-58
NOISE LEVEL: 25 dBA ± 2 db

Dog vil jeg anbefale at man lige er to til at montere.
(en til at sætte låsen på plads)
http://www.shg.dk/htmlfiles/infobox.asp?varenr=320223&kat=

Hilsen Jens
XP 2100+ på et Microstar KT3 Ultra2, KT333