Solidworks
Fra : Jesper Vels

Dato : 13-11-02 16:56

Hej

Findes der nogle gode guides til Solidworks på nettet? (evt. links)
Eller nogle gode titler på noget litteratur?

Noget helt andet....
Hvis man skal have tegnet noget i 3D hvad er så bedst Invetor eller
Solidworks...?

Evt. nogle fordele og ulemper ved de 2 programmer?

/Jesper Vels

Fra : Ukendt

Dato : 13-11-02 18:43

Hej Jesper!

Hvad er bedst? MEGET farligt spørgsmål at stille

Personligt har jeg arbejdet med begge programmer, SW for 4-5 år siden, og
Inventor nu. Så det er meget svært for mig at drage en sammenligning. Det
kan meget nemt blive et religionsspørgsmål, og folk der arbejder med det
ene, anbefaler selvsagt ikke det andet. Min personlige mening er at Inventor
er et meget stærkt program, selvom der dog er mange ønsker tilbage. Det
samme gør sig sandsynligvis gældende med SW.

--
Med venlig hilsen / Best regards

Claus Frølund
frolundAToncable.dk
replace AT with @ to reply

Fra : Anne-Marie og Leo

Dato : 20-11-02 17:18

Hej

Jeg holder mig til lidt links:

www.solidworks.com
www.sdh.dk
www.teamworks.dk
www.solidsolutionsmag.com
www.solidmag.com
http://www.caddigest.com/subjects/solidworks/select/mceleney_user.htm
http://www.mikejwilson.com/solidworks/solidworks_files.htm

Og selvfølgelig: Nyhedsgruppen: comp.cad.solidworks

MVH Leo Jensen, SW-bruger