Tiscali nede!
Fra : Hans Paulin

Dato : 13-11-02 10:16

Er der nogen, der kan fortælle mig, hvorfor jeg siden i går aftes ikke har
kunnet læse news via news.tiscali. dk eller dknews.tiscali.dk?
Hans

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 13-11-02 10:27

On Wed, 13 Nov 2002 10:15:43 +0100, "Hans Paulin"
<niluap@tiscali.danmark> wrote:

>Er der nogen, der kan fortælle mig, hvorfor jeg siden i går aftes ikke har
>kunnet læse news via news.tiscali. dk eller dknews.tiscali.dk?

Hvad sagde supporten da du kontaktede dem?

(Jeg bruger forøvrigt dknews, den fungerer fint)
--
Morten!

Fra : Hans Paulin

Dato : 13-11-02 10:46

"Morten Kjaer Nielsen" <nospam.13juni2002@gummiand.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad sagde supporten da du kontaktede dem?

....er det forkert at forestille sig, at jeg kan komme til at vente en times
tid, hvis jeg ringer til supporten?

....jeg har ikke ringet - heller ikke, fordi jeg lige pludselig ikke kunne
læse news i går aftes, og regnede med, at fejlen i hvert fald ikke lå hos
mig - jeg har ikke været inde og pille i konti eller lignende, inden der var
lukket...

> (Jeg bruger forøvrigt dknews, den fungerer fint)

....ja, det har jeg prøvet - det ændrer desværre ikke på noget som helst

....nogen forslag til hvad der kan være galt? - har igen kigget på min
kontoopsætning, uden at jeg kan se, at der er noget usædvanligt...
Hans

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 13-11-02 11:02

On Wed, 13 Nov 2002 10:45:31 +0100, "Hans Paulin"
<niluap@tiscali.danmark> wrote:

>...er det forkert at forestille sig, at jeg kan komme til at vente en times
>tid, hvis jeg ringer til supporten?

Ja det vil jeg mene det er idag. (pt. 40 minutter).

> [...]
>mig - jeg har ikke været inde og pille i konti eller lignende, inden der var

Der er kommet en annoncering på news.tiscali.dk nu, den får ikke
artikler pt.

>...ja, det har jeg prøvet - det ændrer desværre ikke på noget som helst

Underligt, som nævnt virker den fint her (du kan se det er den jeg
poster igennem).

--
Morten!

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 13-11-02 11:20

>Ja det vil jeg mene det er idag. (pt. 40 minutter).

Ufatteligt at man kan have en hotline med så lang ventetid. Jeg havde
skiftet leverandør for lang tid siden, hvis det var mig.
--
http://www.patricia-brinch.dk - Min private babe side.
http://www.zelinski.dk - Indrek Zelinski Fanzone

Fra : Hans Paulin

Dato : 13-11-02 11:21

> Der er kommet en annoncering på news.tiscali.dk nu, den får ikke
> artikler pt.

....hvor henne ser man / du det?
Hans

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 13-11-02 11:30

"Hans Paulin" <niluap@tiscali.danmark> writes:

>...hvor henne ser man / du det?

http://support.tiscali.dk/ => Driftstatus (ude til venstre)

Mvh.
   Klaus.

Fra : Hans Paulin

Dato : 13-11-02 11:39

"Klaus Ellegaard" <klaus@ellegaard.dk> skrev i en meddelelse

> http://support.tiscali.dk/ => Driftstatus (ude til venstre)

....tak skal du ha' = foretrukne...

....undrer mig bare over, at det ikke nytter noget for mig at skifte

news.tiscali.dk ud med
dknews.tiscali.dk

under "Generelt" og "Server" i min kontoopsætning...
Hans

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 13-11-02 11:50

> [...]

> news.tiscali.dk ud med
>dknews.tiscali.dk

>under "Generelt" og "Server" i min kontoopsætning...

De to servere kører med forskellige nummerserier på artiklerne. Din
klient registrerer f.eks., at den har læst artikel 1-2500 i dk.test.
Det passer med de artikler, news.tiscali.dk har.

Men hvis dknews' tilsvarende artikelserie hedder 1-1800, vil din
klient jo tro, at den har læst alle artiklerne allerede (og tilmed
700 mere, end dknews overhovedet har).

Prøv at oprette endnu ny news-server i stedet. Så vil det virke.

Mvh.
   Klaus.

Fra : Hans Paulin

Dato : 13-11-02 12:04

> Prøv at oprette endnu ny news-server i stedet. Så vil det virke.

....hæ hæ - det gør det

Tusind tak for god hjælp!!
Hans

Fra : N/A

Dato : 13-11-02 20:38

Fra : N/A

Dato : 13-11-02 20:38

Fra : N/A

Dato : 13-11-02 20:38

Fra : John Sahl

Dato : 13-11-02 20:38

Rudi Stegen wrote:
> Nej, det gør jeg selvfølgelig heller ikke ved normal hentning.
>
> Du klippede (og formentlig overså? det væsentlige:

Det var sent. Det var for tidligt. Jeg var træt. Jeg havde travlt.
Vælg selv undskyldningen.

> Du kan godt få en teknisk forklaring - bare gå omkring Klaus med en
> pose krydderboller og de slemme og spørg ham

Narh, han ser så skummel ud ,-)

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Vi afslører listen over deltagerne i Robinsonfinalen

Fra : Rudi Stegen

Dato : 13-11-02 23:59

Hej John Sahl, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Det var sent. Det var for tidligt. Jeg var træt. Jeg havde travlt.
> Vælg selv undskyldningen.

Jeg vælger vejret, det er alligevel næsten altid jammerligt på disse
himmelstrøg.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Ivar Madsen

Dato : 13-11-02 21:58

Morten Kjaer Nielsen skrev den Wednesday 13 November 2002 10:02 i
dk.edb.internet.udbydere:

> Ja det vil jeg mene det er idag. (pt. 40 minutter).

Stor forskæld på 40 minutter og en times tid.
Begge dele er thivertifald ubrugligt hvis man kan få info på anden vis.

Ivar Madsen

Fra : Hans Paulin

Dato : 13-11-02 11:13

"Hans Paulin" <niluap@tiscali.danmark> skrev i en meddelelse

> "Morten Kjaer Nielsen" <nospam.13juni2002@gummiand.dk> skrev i en
meddelelse

....nu har jeg prøvet at ringe til supporten: "Alle vore medarbejdere er i
øjeblikket optaget...prøv venligst senere..."

....anyone?
Hans