Driver AWE64, CT4380
Fra : Henning Sørensen

Dato : 13-11-02 10:38

Det er komplet umuligt at finde fungerende driver til dette kort på "normal
vis".
Har efterhånden brugt 24 timer på google samt været hele jorden rundt - uden
held !
Ligger nogen inde med et link der kan hjælpe ?

/Henning, Sydfyn.

Fra : SA

Dato : 13-11-02 10:51

"Henning Sørensen" <hkks@privat.dk> wrote in message
> [...]
uden
> held !
> Ligger nogen inde med et link der kan hjælpe ?

Til hvilket OS?

Jeg ligger da inde med en hel stribe, idet jeg har haft et AWE64 Gold!

/SA

Fra : Henning Sørensen

Dato : 13-11-02 11:16

"Henning Sørensen" <hkks@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
uden
> held !
> Ligger nogen inde med et link der kan hjælpe ?

Ups - major bummer
win98.

/Henning.

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 13-11-02 11:37

Henning Sørensen wrote:

> Ups - major bummer
> win98.

Hmm..[tager en lommelygte og kigger i den computer der står bagved
mig]...AWE64, CT4380...hmm, og der ligger da en Win98SE på den...
Der var lyd på den igår, og jeg har ikke været inde på creative's sider
efter drivere i årevis...
Den driver har Win98SE med sig.
Mit er et ISA kort, er dit også det?

Fra : Henning Sørensen

Dato : 13-11-02 12:10

"Jens C. Hansen [Odense]" <greylion@gmx.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> mig]...AWE64, CT4380...hmm, og der ligger da en Win98SE på den...
> Der var lyd på den igår, og jeg har ikke været inde på creative's sider

Tja - så må jeg konstatere at enten er kortet dødt, eller det er en af de
sædvanlige
hardware konflikter på et gammelt via board (amd K6-266).
Jeg har også fået underlige fejlmeddelelser omkring grafikkortet under
afprøvning
af diverse sb-drivere.

/Henning.

Fra : N/A

Dato : 13-11-02 11:19

Fra : Henning Sørensen

Dato : 13-11-02 11:19

"Preben Kvist" <newsreader@kvist.net> skrev i en meddelelse
> Det ville være lettere, hvis du fortalte hvilken version af windows du
> brugte ...
>
> men er der ikke noget på
> http://dk.europe.creative.com/support/drivers/product.asp?prod=59
>
> Med venlig hilsen
>
> Preben Kvist

Nej - desværre er Creatives online driver kun til opdatering.
/Henning.