Hjælp. min tap er knækket af !
Fra : Bobby

Dato : 13-11-02 01:31

Ja, det er altså den ene midtertap på min sockel 462, til AMD Duron
1200.

Det er noget skidt, da køleren fastgøres via netop de midterste
tapper. Er der nogen som kender til en køleprofil, som fastgøres på
alle seks tapper?

Min pc er jo total lam, da den ikke kan køre uden køler

Vh.
Bobby

Fra : Kristian Espensen

Dato : 13-11-02 02:02

"Bobby" <graack2@yahoo.dk> wrote in message
> Ja, det er altså den ene midtertap på min sockel 462, til AMD Duron
> 1200.

Jeg håber det skete mens du holdte profilen, ellers er dit grafikkort vel
knust til atomer.

> Det er noget skidt, da køleren fastgøres via netop de midterste
> tapper. Er der nogen som kender til en køleprofil, som fastgøres på
> alle seks tapper?

Alpha PAL8085t skal skrues fast i bundkort. Fremragende kølerprofil btw.
Det samme gælder Swiftech MCX462U køleprofil , men den koster 650 kroner.
Swiftech MCXC370 kobberkøleprofil koster 340 kroner og skal også skrues fast
til bundkortet.

--
Med venlig hilsen Kristian Espensen

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 13-11-02 02:09

Bobby <graack2@yahoo.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9343fd76.0211121631.53c3eb0d@posting.google.com...
> [...]
> alle seks tapper?
>
> Min pc er jo total lam, da den ikke kan køre uden køler

Global Win TAK 68
GLOBAL WIN WBK58-II SUPER SILENT
GLOBAL WIN WBK68-II HI-END COOLER
MIST Silent Twin
Thermalright SLK800
Alpha PAL 8045T, køleprofil til Sokkel A.
Swiftech MCXC370 kobberkøleprofil
Swiftech MCX462U køleprofil
Thermalright SLK600-kobberkøleprofil
Zalman CNPS5005 AL, Sokkel A/462/P4/423
Zalman CNPS5100 CU, Sokkel A/462/P4/423
Zalman CNPS5100ALCU, Sokkel A/462, P4/423

Take your pick!
Og der er sikkert mange flere.
Det var bare, hvad jeg fandt på 2 min. sammen med min ven google.
Og på www.studiedata.dk

Mvh

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : -=Madsen=-

Dato : 13-11-02 04:03

<---------------------------->
> Det er noget skidt, da køleren fastgøres via netop de midterste
> tapper. Er der nogen som kender til en køleprofil, som fastgøres på
> alle seks tapper?

<--------------------------->
Hvad med en billig Taisol 76xxx, den er meget støj svag, den gamle konge,
virker fint op til TB1333 Mhz.
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1724767893

Fra : JAM

Dato : 13-11-02 15:30

> Hvad med en billig Taisol 76xxx, den er meget støj svag, den gamle
> konge, virker fint op til TB1333 Mhz.

Glimrende forslag, man kan oven i købet sætte en 80mm blæser på om for at
mindske blæserstøjen, uden at miste ydelse.
http://www.overclockers.com/tips555/

Mvh
Jakob

Fra : o&u

Dato : 13-11-02 09:14

On 12 Nov 2002 16:31:29 -0800, graack2@yahoo.dk (Bobby) wrote:

> [...]
>alle seks tapper?
>
>Min pc er jo total lam, da den ikke kan køre uden køler

thermal take silent storm f.eks.
Den har tre hastigheder. Kobber legeme.

Den har desuden beslag amd og P4.

mvh