ECS K7S5A
Fra : Allan Nyholm Nielsen

Dato : 12-11-02 23:32

Da jeg står og skal ud og have dette bundkort kunne jeg godt tænke mig at
vide om der er nogen som kender til at det skulle have nogle problemer med
følg. hardware:
SB live1024 value (eller noget i den stil)
geforce3 ti200 (sikker på at der ikke er det mindste der)
og om der måske skulle være nogle generelle problemer med kortet (har
godtnok ikke selv hørt om nogen)?

Morten Jørgensen

Fra : Martin Damgaard

Dato : 13-11-02 06:57

"Allan Nyholm Nielsen" <AllanNN@oncable.dk> wrote in message
> [...]
> geforce3 ti200 (sikker på at der ikke er det mindste der)
> og om der måske skulle være nogle generelle problemer med kortet (har

Det kører fint hos mig. Bruger godt nok dens onboard lydkort.
Har førhen haft et Geforce 3 TI200 - ingen problemer der.

Lige nu; AMD 1800XP
Geforce 4 TI4200
512 MB pc2700 ram

Mvh
Martin
--
Tips hos http://www.gamebookers.com/cgi-bin/intro.cgi?rid=146876
Spil på alt lige fra golf til fodbold, med gode odds.

Fra : Jan.Kristensen

Dato : 13-11-02 22:10

Nop null problemos.

Har bygget 3 systemer op, med 3 forskellige lydkort og 4 forskellige
grafikkort.
Mit eget system med live lydkort, og Geforce 4 samt Kyro II geafikkort.

Fra : Ukendt

Dato : 20-11-02 20:57

Det virker OK til prisen bortset fra at batteriet på mit ikke virker
ordentligt, hvilket medfører at computeren booter op med
standard-indstillinger nogle gange. F.eks 1100MHz istedet for 1466MHz

Mvh
Johannes Clausen

Fra : trifid

Dato : 29-11-02 10:12

Det er ikke batteriet på dit bundkort, du skal opdatere din bios, har haft
det samme, efter opdatering af biosen virker OK!!!