P4 3,06
Fra : Martin Berentzen

Dato : 12-11-02 23:43

Hej!

Hvornår kan man forvente subj. i den danske handel? Hvad med Asus P4SDX?

Martin

Fra : Kristian Espensen

Dato : 12-11-02 23:50

"Martin Berentzen" <martin-berentzen@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> Hvornår kan man forvente subj. i den danske handel?

I slutningen af denne måned, eller starten af december vil jeg tro. Intel
har ikke engang frigivet den til test endnu
(selvom http://www.x86-secret.com har testet den)
--
Med venlig hilsen Kristian Espensen

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 14-11-02 17:05

> I slutningen af denne måned, eller starten af december vil jeg tro. Intel
> har ikke engang frigivet den til test endnu
> [...]

www.hard-news.dk , se på forsiden (mellem nyhederne).

Der kan jeg da finde 3 sites der har testet den - deriblandt pc-world.dk -
et dansk site.

// Troels

Fra : Kristian Espensen

Dato : 14-11-02 21:19

"Troels Plougmann Olsen" <puttitat@adslhome.dk> wrote in message
> www.hard-news.dk , se på forsiden (mellem nyhederne).
>
> Der kan jeg da finde 3 sites der har testet den - deriblandt pc-world.dk -
> et dansk site.

Hvis du finder læsebrillerne frem, vil du kunne se at min post er to dage
gammel, inden Intel's NDA var udløbet. Tests kan i dag findes overalt på
internettet.
--
Med venlig hilsen Kristian Espensen