hvordan får jeg mit autocad til virke
Fra : TS

Dato : 12-11-02 22:51

Hej NG
jeg har lige fået nyt styresystem Win xp.
Da jeg så skal til at instalere autocad 2000 får jeg beskeden om forkert
styresystem .
findes der en måde at få det til at køre på

Fra : Nutidens Unge

Dato : 13-11-02 16:14

Vær opmærksom på at dit styresystem skal være Win XP Pro...

Fra : MD

Dato : 14-11-02 16:17

Ja. Du skal sætte AutoCAD installations CD i drevet og med stifinder finde
filen "Setup.exe" og højreklik på den og vælge "Properties" i menuen, i
dialogboksen vælges fanebladet "Compability" sæt flueben ved "Run this
program..." og sæt til f.eks. "Windows NT 4.0".
Nu kan man dubbelt klikke på setup.exe og installer AutoCAD 2000 på XP.

Hilsen
MD