Afklapsning
Fra : Robert Refsgaard

Dato : 12-11-02 22:24

Hej med jer didude.
Efter nogen tid med personlige problemer, blev vi enige om at rykke
teltpælene op og blive 'nyjyder' (igen), må det vist hedde på nydansk.
Der var nogle venlige mennesker, som købte det 'næsten perfekte' hus for en
kørestolsbruger. Så vi er flyttet fra 67 kvm til 167 kvm.
Nu (om lidt - senere) skal jeg til at opdatere Lisbeths hjemmeside.
Indtil jeg får taget mig sammen, en lille nyhed.
Lisbeth er kommet til at se bedre ud. I går blev hun opereret for grå stær.
Fik en klap for øjet og kom idag på sygehuset for at blive 'afklapset'. Hun
ser på verden med nyt øje.
Åh jo. Lisbeths mor har fået konstaeret kræft og skal opereres på mandag.
Hun har jo sammme sygdom som Lisbeth

--
MVH Lisbeth & Robert
---------

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 12-11-02 23:59

Robert Refsgaard skrev:

>Efter nogen tid med personlige problemer, blev vi enige om at rykke
>teltpælene op og blive 'nyjyder' (igen), må det vist hedde på nydansk.

Er i overbeviste om, at jyder ikke har personlige problemer?

>kørestolsbruger. Så vi er flyttet fra 67 kvm til 167 kvm.

Skynd jer at få lavet et ordentligt kort, så i ikke farer vild.

>Lisbeth er kommet til at se bedre ud. I går blev hun opereret for grå stær.

Det var da godt, at det pyntede.

>Fik en klap for øjet og kom idag på sygehuset for at blive 'afklapset'. Hun
>ser på verden med nyt øje.

Hun har sikkert været øm som pirat.

>Åh jo. Lisbeths mor har fået konstaeret kræft og skal opereres på mandag.

Kræft - bare så'n. Ikke lokaliseret et bestemt sted?

>Hun har jo sammme sygdom som Lisbeth

Hils tøserne Robert. De har det ikke så nemt.

www.kajsvenningsen.dk/

Fra : Robert Refsgaard

Dato : 13-11-02 23:42

"Kaj Svenningsen" <newssvar@kajsvenningsen.dk> wrote in message

> Er i overbeviste om, at jyder ikke har personlige problemer?
Ikke vores!

> Skynd jer at få lavet et ordentligt kort, så i ikke farer vild.
Har du ikke hørt om en ny(gammel) opfindelse....Mobilos

> Det var da godt, at det pyntede.

Hun

> Hun har sikkert været øm som pirat.

> Kræft - bare så'n. Ikke lokaliseret et bestemt sted?
Det er på det mest almindelige sted for
en quinde

--
MVH Robert & Lisbeth
---------

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 14-11-02 02:02

Robert Refsgaard skrev:

>Har du ikke hørt om en ny(gammel) opfindelse....Mobilos

Mobil os - er det et nyt ord for CO2 eller et nyt styresystem?

Robert: Lisbeeeth

Lisbeth: Jaa
R: Hvor er du?
L: Her!
R. Hvordan kommer jeg derhen?
L: Hvorfra?
R: Herfra ....

>Det er på det mest almindelige sted for
>en quinde

Javel.

www.kajsvenningsen.dk/

Fra : Robert Refsgaard

Dato : 14-11-02 09:03

> Mobil os - er det et nyt ord for CO2 eller et nyt styresystem?
Ja det er det da......hvis man ikke kan bruge en staveplade - jeg har lært
det.
Engang.
For længe siden.
Så nu skal jeg vise dig stavelserne: Mo-bi-los.

> Robert: Lisbeeeth
>
> Lisbeth: Jaa
> R: Hvor er du?
> L: Her!
> R. Hvordan kommer jeg derhen?
> L: Hvorfra?
> R: Herfra ....

Hvilken frodig fantasi.
Forøvrigt - kender du definiti.....forklaringen af ordet fantasi?
Jo det er, når man kan se noget, som ikke er der!
Eller høre.
Hvis du nu havde hørt efter i den lille samtale/råben, så ville du ikke have
byttet om på vores navne.

Du hygger ellers, hwa?
Hvis du ikke kan opføre dig pænt, har jeg fået lov af Lisbeth til at vise
min nye musemåtte, som vi har døbt: 'Find Kaj'
Så pas bare på....siger Lisbeth.

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 14-11-02 17:32

Robert Refsgaard skrev:

>Du hygger ellers, hwa?

Jada.

>Hvis du ikke kan opføre dig pænt, har jeg fået lov af Lisbeth til at vise
>min nye musemåtte, som vi har døbt: 'Find Kaj'
>Så pas bare på....siger Lisbeth.

Nu bli'r jeg da næsten bange.

www.kajsvenningsen.dk/

Fra : Lotte M