Iskiasnerven
Fra : slet AXY0I

Dato : 12-11-02 19:10

Et år efter operation af discusprolabs,har jeg stadig store gener i
iskiasnerven.
Smerten stråæer helt ned i storetåen og gør det vanskeligt at gå.

Er der andre der har en tilsvarende lidelse - eller har haft og er
blevet hjulpet - og evt. hvordan??

Veblig hilsen eso

Fra : Bjarne Krog

Dato : 12-11-02 20:24

On 12 Nov 2002 18:09:44 GMT, eso@AXY0Iesenet.dk (slet AXY0I) wrote:

> [...]
> Smerten stråæer helt ned i storetåen og gør det vanskeligt at gå.
>
>Er der andre der har en tilsvarende lidelse - eller har haft og er

Det kan godt være du syntes jeg er farvet, når jeg nu anbefaler dig at
gå til en akupunktør, ikke en læge der i sætter nåle men en der ved
hvad det drejer sig om
---
Helbredende hilsner fra
Akupunktør Bjarne Krog http://www.blivrask.dk
Søger du en akupunktør så kik her http://www.akupunktoerer.dk/

Fra : Lotte M

Dato : 13-11-02 14:05

"Bjarne Krog" <b.krogFJERNDETTE@get2net.dk> skrev

> Det kan godt være du syntes jeg er farvet, når jeg nu anbefaler dig at
> gå til en akupunktør, ikke en læge der i sætter nåle men en der ved
> hvad det drejer sig om

Hvordan/hvilke gener mener du, at akupunktur kan lindre i den
pågældende situation?
--
Lotte M

http://www.lotte-m.dk
http://www.handiinfo.dk

Fra : Bjarne Krog

Dato : 13-11-02 15:16

On Wed, 13 Nov 2002 14:04:53 +0100, "Lotte M"
<lotte_m@mail.stofanet.dk> wrote:

>"Bjarne Krog" <b.krogFJERNDETTE@get2net.dk> skrev

>Hvordan/hvilke gener mener du, at akupunktur kan lindre i den
>pågældende situation?

Akupunktur giver kroppen signal om at den skal heale sig selv.
Hvis du f.eks. skærre dig i fingeren , healer kroppen selv sårret,
meeen hos nogle sker dette ikke, og det er grundet en ubalance i
kroppen, og det er her at akupunkturen sætter ind, altså opretter den
evt. ubalance i kroppen så kroppen derefter kan heale sig selv.

Det er meget kendt at akupunktur har STOR effekt når der snakkes om
iskias-smerter/iskias- lignene- smerter.

Er det det svar du er ude efter??
Ellers spørg igen

---

Fra : Lotte M

Dato : 13-11-02 15:44

"Bjarne Krog" <b.krogFJERNDETTE@get2net.dk> skrev

> og det er her at akupunkturen sætter ind, altså opretter den
> evt. ubalance i kroppen så kroppen derefter kan heale sig selv.

Det er jeg med på...

> Det er meget kendt at akupunktur har STOR effekt når der snakkes om
> iskias-smerter/iskias- lignene- smerter.

Hvis der er/har været en prolaps, eller er arvæv, som trykker på nerven,
mener du så akupunktur kan hjælpe?
--
Lotte M

http://www.lotte-m.dk
http://www.handiinfo.dk

Fra : Bjarne Krog

Dato : 13-11-02 23:30

On Wed, 13 Nov 2002 15:43:48 +0100, "Lotte M"
<lotte_m@mail.stofanet.dk> wrote:

>Hvis der er/har været en prolaps, eller er arvæv, som trykker på nerven,
>mener du så akupunktur kan hjælpe?

Ja det mener jeg faktisk, men det er noget der tager tid, mht. arvæv,
så er der gode resultater ved at bruge akupunktur.

Akupunkturnåle får jo kroppen til at udskille endofiner, og så bliver
der i det midste mindre smerter i den periode, men jeg mener stadig at
det er den treditionelle form for akupunktur der skal anvendes så
selve ubalancen kan blive oprettet, for så at kroppen kan klare
resten.

Det er jo ikke alt man kan rette op på med akupunktur, men jeg har på
ca 70% af dem med prolaps der er kommet til mig, som har fået det
meget bedre, og med alm. iskias smerter er det omkring de 95%.
---