Ny computer mangler lyd ??
Fra : Jørn Peter Sørensen

Dato : 12-11-02 18:11

Hej
Min nye computer vil ikke give en lyd fra sig hverken under opstart, eller
ved afspildning af en musik CD, jeg bruger on board lydkortet eller
forsøger, bundkortet er et ECS K7S5A ,jeg har DVD drev og bruger Win98, og
jeg har selvfølgelig monteret stikket fra højtaleren i line-out. I
enhedshåndteringen står der under
"Enheder til lyd, vidio og spil
MPU-401-kompatibel
Spilport-joystik

Men aller øverst står der under "Andre enheder"
? PCI Multimedia
Audio Device
Spørgmålstegnet , er det fordi der ingen lydkort er i eller, er der et
problem her ??
Eller er der en driver der skal indlæses for at få lyd ud af den ??
Er der nogen der kan hjælpe.

Vh Jørn

Fra : Chr. Mygind

Dato : 12-11-02 18:15

Jørn Peter Sørensen skrev:

> Hej
> Min nye computer vil ikke give en lyd fra sig hverken under opstart,

Du mangler:

1) At montere lydkablet fra CDROM/DVD til bundkortet for at høre cd'ere, og
2) At installere lydkort-driverne fra installationscdrommen der medfulgte
dit bundkort. Det er ret let - der er en setup-fil, der gør det for dig.

/Chr

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 14-11-02 17:05

> Du mangler:

(klipper.)

2) At installere lydkort-driverne fra installationscdrommen der medfulgte
dit bundkort. Det er ret let - der er en setup-fil, der gør det for dig.

// Troels

Fra : Chr. Mygind

Dato : 14-11-02 17:28

Troels Plougmann Olsen skrev: