OFFTopic: DE/UK pendant til edbpriser.dk
Fra : Martin S.

Dato : 12-11-02 18:00

Hej, jeg skal til at anskaffe mig en PDA. Priserne er lidt lavere i Tyskland
og England siges der. Er der nogen der kender nogle links a lá
www.edbpriser.dk , bare i ovennævnte lande....?

mvh. Martin S.

Fra : Las Olsen

Dato : 12-11-02 18:06

www.guenstiger.de

www.evendi.de

www.price-guide.co.uk

Fra : Jens Beltofte Sørens~

Dato : 12-11-02 18:27

Hej

Jeg er den lykkelige ejer af en ThinkPad 600E, og vil gerne smide noget mere
RAM i den.
Jeg var lidt i tvivl om hvilken RAM producent jeg skulle vælge, og søgte
derfor i gamle indlæg i denne gruppe.
Tilsyneladende er det ikke alt SO DIMM RAM som fungerer i ThinkPad'en.

Er der nogen som har erfaring med dette, som kan sige hvilken RAM jeg skal
smide i den?

Det skal være 2 x 128MB, så den kommer op på 288MB.

Specs. på den bærbare kan ses på http://www.efusion.it/s/?14594512

På forhånd tak.

Mvh. Jens

Fra : Tommy Damskov

Dato : 12-11-02 19:28

> Hej, jeg skal til at anskaffe mig en PDA. Priserne er lidt lavere i
Tyskland
> og England siges der. Er der nogen der kender nogle links a lá
> www.edbpriser.dk , bare i ovennævnte lande....?

Udover de andre nævnte er der også http://www.preistrend.de

Mvh.
Tommy