GameSurround Fortissimo II - hvor?
Fra : Fax_Modem

Dato : 12-11-02 17:59

Hejsa

Hjælp mig lige: hvor kan jeg finde et Hercules GameSurround Fortissimo II.
Jeg plejede at kunne finde en forhandler på EDBpriser.dk men nu er kortet
forsvundet :(

mvh.
Jesper

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 12-11-02 18:27

Fax_Modem skrev bl.a.:

> Hjælp mig lige: hvor kan jeg finde et Hercules GameSurround
> Fortissimo II. Jeg plejede at kunne finde en forhandler på
> EDBpriser.dk men nu er kortet forsvundet :(

Jeg købte et Hercules GameSurround Fortissimo II for et halvt års tid siden
et hos http://www.m-e.dk Der har de det stadig. Jeg så også et eller andet
sted på nettet for 3-4 uger siden, nogen der havde det til under 300... men
hvor var det nu? Det var sikkert et restparti der skulle ud til fordel
for III'eren.

--
Lars