Hyletone fra Ericsson modem
Fra : Henning Larsen

Dato : 12-11-02 14:45

Jeg har netop fået min Tele2 adsl idag, modem'et er et Ericsson HM220di. Det
kører fint, men der kommer en generende højfrekvent tone fra modem'et. Nogen
der kender det problem, og hvad man kan gøre ved det?

Henning Larsen

Fra : Søren Blom

Dato : 12-11-02 15:39

"Henning Larsen" <h-l@get2net.dk> skrev
> Nogen der kender det problem, og hvad man kan gøre ved det?

Det er et kendt problem med Ericsson modem, bed om at få det byttet.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 12-11-02 16:03

"Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote in message
> Det er et kendt problem med Ericsson modem, bed om at få det byttet.

Er det ikke kun modemmet til ISDN der er problemer med? og i så fald, kan
det overhovedet rettes med et nyt modem?

Fra : Henning Larsen

Dato : 12-11-02 16:58

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@REMOVEspamfilter.dk> skrev i en meddelelse
> "Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote in message
>
> Er det ikke kun modemmet til ISDN der er problemer med? og i så fald, kan
> det overhovedet rettes med et nyt modem?

Det er modem'et til ISDN jeg har. Jeg har overvejet at konvertere tilbage
til almindelig analog, det kan så måske løse problemet.

Henning Larsen

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 12-11-02 17:22

Hej!

Henning Larsen wrote:

> Jeg har netop fået min Tele2 adsl idag, modem'et er et Ericsson HM220di. Det
> kører fint, men der kommer en generende højfrekvent tone fra modem'et. Nogen
> der kender det problem, og hvad man kan gøre ved det?

Min Ericsson ADSL-adapter (mener det er den samme som din) hyler også. Iflg. en
TDC-medarbejder var det vist ret normalt. In any case, jeg har gemt det væk og
kan ikke høre hyletonen...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Free pussy: http://www.broenink-art.nl/maukie.swf