Holmbladsgades Apotek
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 12-11-02 12:46

- skal åbenbart nu nedlægges, eller er måske allerede blevet det, ifølge
Amager Bladet.

Er der nogen af jer der ved hvor gammelt det er eller var?

--
Jørgen Grandt / www.hamigen.dk
(mails til mig er minus men)

Fra : Birgitte Weber

Dato : 12-11-02 15:15

"Jørgen Grandt" <Unstable@ButOnCable.dk> skrev i en meddelelse
> - skal åbenbart nu nedlægges, eller er måske allerede blevet det, ifølge
> Amager Bladet.

Øv!....men jeg kan da se ud af vinduet, at der stadig er kunder dernede...

Birgitte

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 12-11-02 16:57

Birgitte Weber skrev:

> "Jørgen Grandt" skrev

> Øv!....men jeg kan da se ud af vinduet, at der stadig er kunder dernede...

Ja, øv!

Men er det dig der har tilbudt at gå ind og spørge den ældste af de ansatte
hvornår apoteket blev etableret i sin tid - dog uden at antyde at hun/han ligner
en som har været med fra begyndelsen ...?

Mvh.: Jørgen Grandt

Fra : Birgitte Weber

Dato : 12-11-02 22:08

> [...]
ligner
> en som har været med fra begyndelsen ...?

Næ, men jeg kan da godt gøre det (dog uden at antyde at hun/han ligner en
som har været med fra begyndelsen)
Hvis der altså ikke allerede er nogen der har været derinde...

Birgitte

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 12-11-02 23:04

Birgitte Weber skrev:

> Næ, men jeg kan da godt gøre det (dog uden at antyde at hun/han ligner en
> som har været med fra begyndelsen)

Tak, Birgitte. Så bliver jeg siddende her og venter.

Venligst: Jørgen

Fra : 8sl

Dato : 16-11-02 10:10

Hej Jørgen.
På hjemmesiden www.geocities.com/receptkuvert/apotek.htm står der, at
apoteket i Holmbladsgade blev oprettet i 1922.

Mvh
Svend-Erik

http://www.kandu.dk/

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 16-11-02 12:23

"8sl" skrev:

> Hej Jørgen.
> På hjemmesiden www.geocities.com/receptkuvert/apotek.htm står der, at
> apoteket i Holmbladsgade blev oprettet i 1922.

Tak, Svend-Erik.

Fra : Birgitte Weber

Dato : 17-11-02 13:29

> Tak, Birgitte. Så bliver jeg siddende her og venter.
>
> Venligst: Jørgen

Beklager, men øjeblikket efter lagde jeg mig med influenza, og kom slet ikke
derned. Kan dog se at spørgsmålet blev besvaret i mellemtiden...

Birgitte

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 18-11-02 00:32

Birgitte Weber skrev:

> Beklager, men øjeblikket efter lagde jeg mig med influenza, og kom slet ikke
> derned. Kan dog se at spørgsmålet blev besvaret i mellemtiden...

Jeps, alt er under kontrol. God bedring!

Fra : Birgitte Weber

Dato : 12-11-02 22:08

Fra : Børge Askholm

Dato : 15-11-02 08:12

"Jørgen Grandt" <Unstable@ButOnCable.dk> wrote in message

> [...]
ligner
> en som har været med fra begyndelsen ...?

Disse ord minder mig om en af de første gange jeg købte te hos Perch. Jeg
blev expederet af en af de herrer der så ud som om de havde været med siden
etableringen i 1834. Da jeg havde givet min bestilling var svaret: "Det lort
ekselerer vi eller ikke i, men vil De endelig ha´ det, så kan De godt få
det!"

;) Børge

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 15-11-02 10:21

Børge Askholm skrev:

> [...]
> ekselerer vi eller ikke i, men vil De endelig ha´ det, så kan De godt få

Kom så ikke og sig de ikke var slagfærdige, dem fra 1834. Og så endda Des ...!

Mvh.: Jørgen Grandt