Bærbar og "slukke" for touch pad
Fra : Mick

Dato : 12-11-02 12:26

hej...

Findes der et program, der kan slukke for touch pad'en på min ven's bærbar,
jeg kan ikke finde nogen indstillinger for den nogen steder. Jeg har
afinstalleret alt hvad der har med mus at gøre, for jeg troede at den bare
brugte musse driveren, men nej det virkede heller ikke.. Grunden til at han
vil havde den slukket er at når han skriver i f.eks word, flytter han rundt
på markøren og lige pludselige skriver han i starten af dokumentet, eller
lign...
Så kort og godt, kan jeg slukke for touch paden, eller er der en anden måde
det kan gøres på..

mvh.

Mick

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 12-11-02 13:42

"Mick" <mick@123adslhome.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> starten af dokumentet, eller lign...
> Så kort og godt, kan jeg slukke for touch paden, eller er der en anden

Ny ved jeg ikke om hvilken hardware den understøtter men Synaptics
drivers/software kan deaktivere enheden.

Havde selv samme problem med min håndflader der kom til at hvile på
touchpad'en.

--
Bjarke Andersen

Fra : Martin Petersen

Dato : 12-11-02 13:49

"Mick" <mick@123adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
eller
> lign...
> Så kort og godt, kan jeg slukke for touch paden, eller er der en anden

Fn (function) tasten i kombination med en anden tast, plejer at gøre
tricket. Kig efter tegn på tastaturet der kunne ligne en mus eller
touchpad.

- Martin

Fra : Mick

Dato : 13-11-02 07:45

Tak for forslagene, jeg prøver mig frem....

Mick