MS Windows
briani 27239
slet pauseskærme?
Fra : ILP

Dato : 12-11-02 09:12

Hej.
Hvordan hulen sletter man permanent de faste pauseskærme i XP? Kan fint få
lov at installere egne, men såsnart jeg vælger "slet" på de faste, "hopper"
de lige så hurtigt tilbage! - Kunne fint lade sig gøre i ME.....
Venlig hilsen
Irene Petersen...

Fra : Ole C

Dato : 12-11-02 20:43

ILP skrev blandt andet:

> [...]
> fint få lov at installere egne, men såsnart jeg vælger "slet" på de
> faste, "hopper" de lige så hurtigt tilbage! - Kunne fint lade sig

Nu er det er vel ikke nødvendigt at slette XP's pauseskærme for at kunne
benytte nogle andre - men pauseskærmene genskabes fra den kopi der ligger i
Windows\System32\dllcache.
Så hvis du også sletter kopierne der, burde de være helt væk.

--
vh
Ole C