prob. med mus.
Fra : Ricko.2

Dato : 12-11-02 07:39

min mus er begyndt at flytte sig lidt op eller ned efter at jeg har sluppet
den , ca.10cm.
har prøvet ny driver og anden mus , virkede ikke , og der er heller ikke
nogen virus at finde , musen er en ps2.og jeg bruger win xp, så jeg håber på
hjælp her igennem gruppen.

--
Ricko.2

Fra : Poul Erik Jensen

Dato : 13-11-02 02:13

Ricko.2 wrote:
> [...]
> har prøvet ny driver og anden mus , virkede ikke , og der er heller
> ikke nogen virus at finde , musen er en ps2.og jeg bruger win xp, så

Det ville være bedre hvis du også fortalte hvilken type mus de var,
standard, cordless, wheel, optical - på det grundlæggende forlag kan man kun
spørge om du har tjekket om der sidder skidt på rullerne, hvilket er den
mest almindelige fejl med standard mus.
Poul Erik Jensen
jep@image.dk

Fra : Ricko.2

Dato : 13-11-02 06:15

Jeg har nu prøvet med tre forsk. mus og prob er stadig det samme , en helt
ny og to som er både rensede i ruller og des lige , det er standard wheel
mus på ps2 porten.